XXL Nutrition

Zou jij het verlies van je eigen gezin kunnen verwerken?

Peiling Peiling Wat zou jij doen als je iedereen verliest uit je gezin (vrouw en kind(eren)) ?

• Totaal stemmers
    53
vind de opties mn zelfmoord, nogal drastisch. Hoop niet dat TS (of iemand) er mee rondloopt.

d

Als ik geen andere kinderen zou hebben zou ik denk ik zelfmoord plegen.

Kun je pas ècht over oordelen als het je ten beurt valt.

Klinkt misschien wel kouig, maar ik denk dat ik het ga zien als overgang om van het leven een nieuw speelveld te maken.

Uiteindelijk blijven het 2 afbrokkelingen op een schaal van 5,5 miljard. Alleen het gewicht van die twee is kolosaal vanwege het instinctieve egoisme dat je bezit. Een instrument dat overigens bij ieder individu in verschillende mate een plaats inneemt in het binnen perspectief.

Als reeele ras optimist zal ik er alles aan doen om die leegheid om te zetten in ruimte waaraan opnieuw invulling gegeven kan worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik welke ruimte dan ook onbezaaid laat zolang ik leef. Na zo'n klap is het de kunst eerst potentie terug te winnen.

het zijn er inmiddels 6.6 miljard

Ik zou extra hard gaan trainen.

Laatst bewerkt:
Heb de poll verkeerd ingevuld wegens te snel.
Als ik mijn kinderen zou verliezen door een ongeval dan zou ik ook niet meer willen leven, ik heb namelijk een enorm sterke band met mijn kinderen. Ik heb ze allemaal zien geboren worden en omdat ik thuis werk heb ik hun ontwikkeling steeds van nabij gevolgd. Als een mens zijn kinderen niet meer heeft dan heeft hij niets meer!

Moeilijk te zeggen, maar ik zou zeker hard gaan crashen.

Ik zou volledig instorten. Geen idee wat ik zou doen, maar het gaat pijn doen.

Kan je je toch helemaal niet voorstellen

Hierover een mening vormen is als de toren van Pisa beklimmen met windkracht 10.

Kan niet.

Ik zou langzaamaan mijn leven weer proberen op te pakken. Het zal lang duren, maar leven zal ik. Al is het alleen maar om hun nagedachtenis niet te schaden.

Daar kan ik niet over oordelen want ik heb geen kinderen, en geen vrouw, een betere vraag voor mij zou nu zijn als je je moeder verliest.

Ik heb een vriend met 2 kindjes samen. Ik zou helemaal kapot zijn, gek worden, ik denk dat ik zelfmoord zou plegen.

Het is allemaal heel erg als het gebeurd natuurlijk, maar zeggen en doen zijn 2 hele grote verschillen, hoeveel mensen wel niet dreigen met zelfmoord en 't niet durven als 't er op aan komt, die vallen echt ver boven de helft.

Het is allemaal heel erg als het gebeurd natuurlijk, maar zeggen en doen zijn 2 hele grote verschillen, hoeveel mensen wel niet dreigen met zelfmoord en 't niet durven als 't er op aan komt, die vallen echt ver boven de helft.

Dat zal idd in de meeste gevallen zo zijn.

Ik heb zelf twee kinderen... als die samen met mijn vrouw door schuld van een ander om het leven zouden komen zou ik eerst het "recht" in eigen handen nemen en ervoor zorgen dat de schuldige niet lang meer zou leven...

Als ik dat afgehandeld zou hebben weet ik niet of ik verder zou kunnen leven...

Ik denk wel dat ik op het treinspoor te vinden ben als ik alles verloren ben.

Geen idee hoe ik zou reageren, heb geen man en geen kinderen. Echt onmogelijk om in te schatten.

ik zou er maanden/jaren kapot van zijn maar uiteindelijk toch doorgaan met mijn leven en een hopelijk een nieuw gezin proberen stichten

Denk ik... Twijfel nog over het stukje nieuw gezin.. Geen idee hoe je gedachten zijn als je het verwerkt heb.. Brrr ik wil er ook niet aan denken dat mijn vriendin en vooral mijn kind iets overkomt..

Ik ben niet het type voor zelfmoord.
Mijn wereld zou wel helemaal instorten als ik mijn vrouw (en nog erger mijn kinderen) zou verliezen.

Echter een sterk mens kan veel verwerken, en ik denk dat ik ook dit uiteindelijk wel zou kunnen verwerken, maar wil er niet te veel aan denken!

Terug
Naar boven