Darkey
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je pas ècht over oordelen als het je ten beurt valt.
Klinkt misschien wel kouig, maar ik denk dat ik het ga zien als overgang om van het leven een nieuw speelveld te maken.
Uiteindelijk blijven het 2 afbrokkelingen op een schaal van 5,5 miljard. Alleen het gewicht van die twee is kolosaal vanwege het instinctieve egoisme dat je bezit. Een instrument dat overigens bij ieder individu in verschillende mate een plaats inneemt in het binnen perspectief.
Als reeele ras optimist zal ik er alles aan doen om die leegheid om te zetten in ruimte waaraan opnieuw invulling gegeven kan worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik welke ruimte dan ook onbezaaid laat zolang ik leef. Na zo'n klap is het de kunst eerst potentie terug te winnen.
Het is allemaal heel erg als het gebeurd natuurlijk, maar zeggen en doen zijn 2 hele grote verschillen, hoeveel mensen wel niet dreigen met zelfmoord en 't niet durven als 't er op aan komt, die vallen echt ver boven de helft.