Fitness Seller

Guillotine of normaal bankdrukken?

grotere kans ook dat je je schouders verkloot met strot-benchen.

gewoon doen wat het beste aan voelt! Niks forceren.

Worden je borsten ook sterker als je Guillotine bench presst? Je isoleert ze toch meer hierdoor?

En ik heb ook wel het probleem dat mijn t**ten dik worden, maar dik naar voren toe... Zou het dan misschien beter zijn een tijdje guillotine bench press te doen, want dan zetten ze toch meer uit in de breedte als ik het artikel goed heb begrepen?

Gewoon normaal benchen, niet guillotine. Sowieso is het rot voor je schouders, en je krijgt er echt geen mooier gevormde borst van dat bij "normale" benchpresses.

Ja ik vraag me nu ook wel af of de groei van de borstspier op de giullotinemanier meer zijwaarts effect zou hebben of niet? en of de onderkant van de borst ook evenveel wordt aangesproken als op de normale manier?

Nee, je kan een borst niet specifiek wijder laten worden. Je borst groeit gewoon, hij wordt dus voller, wijder en dikker. Niet met 1 oefening dik, en met een andere oefening weer wijd.

wanneer je je bar "lager" hebt isoleer je beter je chest.

Worden je borsten ook sterker als je Guillotine bench presst? Je isoleert ze toch meer hierdoor?

En ik heb ook wel het probleem dat mijn t**ten dik worden, maar dik naar voren toe... Zou het dan misschien beter zijn een tijdje guillotine bench press te doen, want dan zetten ze toch meer uit in de breedte als ik het artikel goed heb begrepen?

powerlifters doen niet aan die onzin

Ik hoop dat je een vrouw bent.

En isoleren met een compound is belachelijk, doe dan flies.

Gewoon stang rond je tepels laten zakken en dan omhoog knallen. De vorm van je borst heeft ook met aanleg te maken, niet per se met de oefeningen.

ik geloof er niks van, lijkt mij een handicapten oefening om zo te gaan bankdrukken...

spieren sculptureren, nog zo'n hardnekkige BB mythe :roflol:

Ik isoleer m'n bench ook..tenminste probeer zoveel mogelijk echt uit borst te drukken tov schouders en tricep..daardoor is m'n bench gewicht lager, maar voelt het beter..

on topic:

Benchen hoe het lekker is..dus geen gekke dingen!

Heb het een tijd gedaan, keeldrukken noemen wij het maar idd k*t voor je schouders en men beweert dat het heel goed is voor de bovenkant borst maar dat kun je incline ook goed aanpakken, voor zover het te isoleren is

Nop ben geen vrouw:D... En ik zeg enkel wat ik uit het artikel afleid en stel mij hier bedenkelijk bij op. En ik als beginnede powerlifter geloof er ook niet echt in en doe enkel compound oefeningen, maar ik maak me gewoon zorgen over het feit dat mijn borst een beetje een rare vorm krijgt. Maar de kracht is er wel, wat nog altijd het voornaamste is.

Wat een bullshit verhaal. Je moet altijd benchen op de manier hoe je het meeste kan drukken om zoveel mogelijk resultaat te krijgen. Als je je bovenborst wil shapen kan je dit beter met incline drukken doen.

Terug
Naar boven