MuscleMeat

Gevonden gym/fitness posters of promo materiaal

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
478
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Indien er iemand gym/fitness posters heeft of promomateriaal dat je niet meer nodig hebt, is dat zeer welkom.

Doel is om mijn homegym (in de kelder) een beetje te pimpen.

In de stijl van
Of iets van merknamen van supplementen, powercages ofzo.

Poster, zeil, vlag, alles is welkom.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb die animal posters in mijn homegym hangen.

Posterxxl kun je laten printen.

Dan maar via "rapporteer". Have fun.
Prima. Zou wat zijn als we geen citaten in onze signature mogen plaatsen.

Dus als je een overval pleegt en je doet het heel vriendelijk heeft niemand daar last van want de verzekering vergoed alles. Ja tuurlijk joh.
In wat voor verknipte Wereld zijn dit voor antwoorden. Het gaat erom dat je iets doet wat niet mag.

Ik verkracht je hond, maar niks aan de hand hoor. Hij vond het lekker. Enne kies voor hond elk willekeurig familielid. :sad: Moe wordt ik hiervan.

Prima. Zou wat zijn als we geen citaten in onze signature mogen plaatsen.

Citaten zijn volgens mij gehele teksten. En als je een zin eruit haalt is het een geheel andere betekenis dan bedoelt in eerste instantie.
Beetje flauw om een verzoek van het verwijderen van mijn naam te negeren.

Citaten zijn volgens mij gehele teksten. En als je een zin eruit haalt is het een geheel andere betekenis dan bedoelt in eerste instantie.
Beetje flauw om een verzoek van het verwijderen van mijn naam te negeren.
Gehele tekst past niet in mijn signature en een citaat kan prima een deel zijn van een 'gehele tekst'.

Verder heb ik je verzoek niet genegeerd, ik heb er namelijk gewoon op gereageerd:
Waarom? Het is een citaat. Van jou.
Hier reageerde jij vervolgens ook weer op. Was je dat alweer vergeten?

Met een quote in iemand's sig komen is de DBB-equivalent van 10x Mr. Olympia en 10x WSM worden, srs.

Gehele tekst past niet in mijn signature en een citaat kan prima een deel zijn van een 'gehele tekst'.

Verder heb ik je verzoek niet genegeerd, ik heb er namelijk gewoon op gereageerd:

Hier reageerde jij vervolgens ook weer op. Was je dat alweer vergeten?

Nee was ik niet vergeten. Waarom voldoe je niet aan mijn verzoek, volgens mij vraag ik het heel netjes.

• Topic Starter Topic Starter
My best topic ever, nog nooit zoveel reacties gehad :)

Zal iets van HD wallpaper laten afdrukken op zeil ofzo...

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

http://www.fitnessartwork.com/

Denk dat ik hier één van ga bestellen, maar als er iemand nog zulke sites heeft met high definition foto's, ze zijn altijd welkom :)

Beste Ron,

Vind u het goed dat ik gebruik maak van u citaat?

mqdefault.jpg

in je gym ophangen

instant intensity als je daar naar kijkt

Terug
Naar boven