- Lid geworden
- 18 dec 2012
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Thnxs broeder!!Heb het ook gemist @Bosco55555, mooi interview en goede shape ouwe!![]()
Thnxs broeder!!Heb het ook gemist @Bosco55555, mooi interview en goede shape ouwe!![]()
Wat een verhaal ook over dat ongeluk. Wees blij dat je er nog bent.Thnxs broeder!!![]()
Ja das zeker Rook....daarom elk jaar op 6 mei gaan weWat een verhaal ook over dat ongeluk. Wees blij dat je er nog bent.
Goed ritueel. Ik geloof niet in een god maar wel in tweede kansen.Ja das zeker Rook....daarom elk jaar op 6 mei gaan weop het leven
Er valt nog zoveel te doen hier,mijn taak was nog niet volbracht
God gave me a second chance
Jawel heb ik wel maar werkt niet echt bij me...mn slaapstops worden niet minderIk lees dat je slaapapneu hebt, ik ook.
Hoezo slaap je maar 3-4u per nacht? Heb je geen cpap apparaat?
Ik slaap nu perfect. Zover ik weet werkt zo’n apparaat bij bijna iedereen.Jawel heb ik wel maar werkt niet echt bij me...mn slaapstops worden niet minder
Sinds deze week gebruik ik ook mn beugel erbij...wellicht heb ik daar baat bij
Hoe is jouw ervaring??
Ik heb de Philips dreamstation....ik slaap er wel op maar dus te kort.Ik slaap nu perfect. Zover ik weet werkt zo’n apparaat bij bijna iedereen.
Welke variant van dat apparaat heb je?
Maar welk masker heb je? Daar zit meestal een groot verschil in.Ik heb de Philips dreamstation....ik slaap er wel op maar dus te kort.
kan jij dus de gehele nacht doorslapen? wat een luxe
Ik heb alleen een neusmasker....het neus en mondmasker paste niet helemaal correct (iom KNO natuurlijk)...............en jij??Maar welk masker heb je? Daar zit meestal een groot verschil in.
Neus en mond. Enkel de neus werkte bij mij ook niet goed inderdaad.Ik heb alleen een neusmasker....het neus en mondmasker paste niet helemaal correct (iom KNO natuurlijk)...............en jij??
Welk merk heb jij dan? linkje? In juli weer een afspraak ook evalueren met neusmasker + MRA beugel samenNeus en mond. Enkel de neus werkte bij mij ook niet goed inderdaad.
Ik zou toch eens vragen of je misschien een ander masker kan krijgen want ze hebben verschillende modellen neus/mondmaskers.
Het is echt een wereld van verschil wat je gaat merken qua nachtrust.
ik chat veel met mn dochter en jonge sporters die houden mij jong van geest
Voor het masker: Resmed Mirage QuattroWelk merk heb jij dan? linkje? In juli weer een afspraak ook evalueren met neusmasker + MRA beugel samen
das idd een kwalitatief goed masker lijkt me....is ook via vivisol (mijn leverancier) verkrijgbaar en wellicht krijg ik hem ook vergoedVoor het masker: Resmed Mirage Quattro
Ik zou het zeker eens proberen!das idd een kwalitatief goed masker lijkt me....is ook via vivisol (mijn leverancier) verkrijgbaar en wellicht krijg ik hem ook vergoed
Bij mn vorige mond-neus masker sloot niet aan op mn neus....bij dit model ligt je neus helemaal vrij das optimaal![]()