- Lid geworden
- 18 dec 2012
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Jij hebt al abs....(onder je wintervachtje)ik wil ook abs !!!!!!!
goede shape ouwe doordouwert
leuk interview![]()
Jij hebt al abs....(onder je wintervachtje)ik wil ook abs !!!!!!!
goede shape ouwe doordouwert
leuk interview![]()
thnxs Pun ...ik vond het kei-leuktof interview!
Lief!!Bosmannieeee, wat een leuk interview! En wat een shape op je 'respectabele' leeftijd, man man man!![]()
Haha ik dacht serieus dat je 30 was ofzo..
Goed om te zien dat je na alles er nog zo mee bezig bent! Leuk interview en ga zo door man!
Mooi interview Boss en goeie shape zeg!
No shame in the hard working game!Lief!!tis wel hard werken om het te onderhouden...maar dat weet je als geen ander ....eeey meis!! ??
Als je lang genoeg doorgaat wordt het een gewoonte....zeg maar gerust een verslaving......"You can't beet the iron"No shame in the hard working game!![]()
Ja idd ...ik rij al meer dan 15 jaar ...nooit een ernstig ongeval meegemaakt gelukkig....en zo'n (telefoon)hufter vaagt je van de wegMooi interview Bos. Ik had natuurlijk al het een en ander meegekregen uit je logs, maar leuk om het hele verhaal te lezen. Brrrr... ik rij ook iedere dag naar mijn werk door het drukke verkeer, dit zet je toch wel weer aan het denken zo'n luttele seconde die je hele leven omver gooit.....
Respect voor je doorzettingsvermogen en goede shape man!
Leuk interview bosco!
Dus dit is Bossieieieieieieieieieieieie!
Mooi om te lezen
Dank je.....Tja het ijzer zit al meer dan 30 jaar in mn bloed...dus ik weet niet beter...het is nu onderhoudenHeb deze gewoon gemist!!
Goed interview BosS! En wat een fysiek man...mag je trots op zijn. Hoop ik ook ooit nog eens te behalen. Dan vooral je abs johKnap van je om zo gemotiveerd te blijven, na alle ellende. #RESPECT
Hahaha dank je ....gelukkig gaat het voor mij ook weer verder....toch wel die kans gekregen...over 2wkn alweer 3 jaar geleden...wel reden voor een feestje...elk jaar....mn fysiek is nu onderhouden ...gaat wel ten kosten van mn krachtstats...ik wil deze shape wel vasthoudenGoed fysiek. Zou ervoor tekenen als ik zo oud ben. Ik ben echt 26 namelijk
En leuk interview natuurlijk!