Fitness Seller

Gymrat gets caught and slapped around!

http://www.youtube.com/watch?v=83dB8uwQFQM

Ken die doc van Vice ook. Ze schijten hem niet voor niks voor die gym baas. Die vent heet Shaun en is aardig gestoord. Legt zonder problemen mensen om en verdient zn centen door mensen af te persen (en met zn gym misschien nog wat)

En dan laat hij zich filmen... tuurlijk.

Echte boeven haten, foto's camera's etc next please

ik dacht eerst dat hij het erg vond dat er in zijn gym juice werd verkocht, voor de reputatie en mss eventuele gevolgen voor de gym, maar hij vindt het alleen maar erg dat hij er niks aan verdiend precies..

grtzz

En dan laat hij zich filmen... tuurlijk.

Echte boeven haten, foto's camera's etc next please

Deze vent is mss niet zo snugger en wil wel graag de fame. Ik geef je groot gelijk maar Vice zie ik ook niet zo snel de boel oplichten en dit in scene zetten.

Dit stond er onder.

To you maggots saying 'that big guy getting slapped would totally ko him why doesnt he stand up for himself hes a p*ssy'

Ten years ago Shaun Smith was an enforcer for one of the biggest crime families in Liverpool and embroiled in a war against a rival drug gang.
Shaun introduced urban terrorism to the British underworld. He sprayed up houses with machine guns, tortured people and used homemade napalm to firebomb his enemies

I'd be just as scared as the big matey and don't think I'd 'knock everyone out' as you idiots suggest

Ik zou het ook niet in mn hoofd halen om m terug te slaan als dat waar is.

branch warren ernaast

Dit stond er onder.

To you maggots saying 'that big guy getting slapped would totally ko him why doesnt he stand up for himself hes a p*ssy'

Ten years ago Shaun Smith was an enforcer for one of the biggest crime families in Liverpool and embroiled in a war against a rival drug gang.
Shaun introduced urban terrorism to the British underworld. He sprayed up houses with machine guns, tortured people and used homemade napalm to firebomb his enemies

I'd be just as scared as the big matey and don't think I'd 'knock everyone out' as you idiots suggest

Ik zou het ook niet in mn hoofd halen om m terug te slaan als dat waar is.

Volgens bronnen is die kleine die er naast stond en geen bitchslap kreeg 2 weken later van een balkon van 3 hoog gevallen en overleden.

Mooie docu dank u. Wat een schijthol daar. Mooi man, net als in de film. En dan gewoon op camera zo van ohh zeg maar wie je pakken wil en van je "they'll get a crack" en "he'll have an accident" enzo. Voor sommige mensen is het leven wel eenvoudig.

zou daar niet eens tegen betaling willen trainen diep triest

leuke gym where do I sign up?

Volgens bronnen is die kleine die er naast stond en geen bitchslap kreeg 2 weken later van een balkon van 3 hoog gevallen en overleden.

Waar kan ik die vent inhuren, heb ook nog wel wat mensen die ik van een balkon wil laten af vallen namelijk!

Daar heb je hem niet voor nodig. Zijn hier genoeg in NL die je probleempjes kunnen laten oplossen en voor nog relatief weinig geld ook.

baasje

als t no fake is, behoorlijk alpha.

The guy in the orange is actually the one supplying them. He gets found out later on in the documentary and goes on the run. It was a more of "panic punch".

Incassoboys. Genoeg van in NL ook. Het is alleen k*t als ze geld van je willen. Je moet dan wel met vuurwapens het gevecht met ze aangaan, en de rest van je klote leven verslijten achter die dikke klote deur. Politie inschakelen helpt vaak geen ****, en maakt het alleen maar erger.

Daar wil ik trainen.

Diep triest van die gast, beetje enforcer spelen.

Terug
Naar boven