MuscleMeat

Tavi Castro scammed collega's

Ik vind ze er allemaal niet indrukwekkend uit zien. En bij sommigen van hun gaan er vast flinke hoeveelheden AAS in. Dat je om dit al te bereiken al aan de AAS moet is toch best triest.

Ligt denk ik ook wel aan de foto, ze lijken allemaal kleiner dan op andere foto's/video's die ik gezien heb.

Dit was eerst ook mijn mening, maar mijn definitie van wat "groot is" heb ik nu wat bijgesteld en wat realistischer gemaakt. Als jouw definitie daarvan iemand is die minstens test/tren/GH gebruikt. Dan zijn er inderdaad weinig grote jongens te vinden daar. Overigens kende ik/heb ik een praatje gemaakt met de meeste grote gasten daar. Iemand van hun die zelf AAS verkoopte heeft mij verteld wie daar allemaal aan de AAS zitten en dat heeft mijn ogen wel geopend van hoeveel mensen het gebruiken en er nog sh*t uitzien.

Er lopen wel aardig wat gasten rond van op de 85-90+kg en nog een aantal op een dreamerbulk maar wel veel spiermassa. Mijn definitie van "groot " is dan ook zeer dichtbij je natural limit zitten en niet alleen AAS gebruikers.

Ik ben de enige true natty naturel.

Lees nu zijn Facebook pagina. Lig helemaal dubbel hier. Dat bericht waar hij dat artikel linkt met de tekst "today in the national news paper". https://www.facebook.com/tavicastro

De comments hahaha. Van een balletje trappen over de grond naar een doos spuiten in ze kont.

Al gauw trok Castro de aandacht in de fitnesswereld. "Steeds vaker kreeg ik het advies om wedstrijden te doen. Meer naamsbekendheid leek me een goed idee, dus besloot ik mee te doen aan de Europese kampioenschappen van Musclemania in 2012. Bij deze wedstrijden word je vooraf op verboden middelen getest, zoals anabole steroïden." Want, benadrukt Castro, aan dat soort middelen doet hij niet. Hij is uitdrukkelijk au naturel. "Het heeft zes à zeven jaar geduurd om mijn lichaam zo te krijgen.

Ik geloof hem bijna..

Zes a zeven jaar natural :roflol:

Tja, de beste man waardeert zelfs geen opbouwende kritiek :D

Onderstaande comment is ook verwijderd.

"Nice fyiske kerel! Snap alleen niet dat je overal ongevraagd beweert dat je een 100 naturel trainer bent, terwijl dat uiteraard niet zo is. Dat je geen woorden rept over AAS snap ik uit commercieel oogpunt, maar jezelf op deze manier ongevraagd profileren als 100% true natural bodydildoer is gevaarlijk en demotiverend voor de onwetende naturel trainer, die daardoor de lat voor zichzelf te hoog gaat leggen. Je druist hiermee ook in tegen je eigen doelstellingen om anderen te inspireren. Niets dan respect overigens voor jou en je prestaties, ik bedoel het uiteraard als feedback!"

Tja, de beste man waardeert zelfs geen opbouwende kritiek :D Onderstaande comment is ook verwijderd. "Nice fyiske kerel! Snap alleen niet dat je overal ongevraagd beweert dat je een 100 naturel trainer bent, terwijl dat uiteraard niet zo is. Dat je geen woorden rept over AAS snap ik uit commercieel oogpunt, maar jezelf op deze manier ongevraagd profileren als 100 true natural bodydildoer is gevaarlijk en demotiverend voor de onwetende naturel trainer, die daardoor de lat voor zichzelf te hoog gaat leggen. Je druist hiermee ook in tegen je eigen doelstellingen om anderen te inspireren. Niets dan respect overigens voor jou en je prestaties, ik bedoel het uiteraard als feedback!"

Die Tavi kan ook niets hebben :(

Tavi en ik hebben dezelfde supplier en hij koopt net de laatste kitjes HGH en insuline voor me neus weg. :(

Nu moet ik wachten tot de nieuwe voorraad weer bij me supplier aankomt.
Had gehoopt dat me supplier mij wel voorrang zou geven op die laatste kitjes, maar hij verkocht het liever aan iemand die elke maand veel shit afneemt.

douchebag

Tavi en ik hebben dezelfde supplier en hij koopt net de laatste kitjes HGH en insuline voor me neus weg. :(

Had gehoopt dat me supplier mij wel voorrang zou geven op die laatste kitjes, maar hij verkocht het liever aan iemand die elke maand veel shit afneemt.

doh.

Tja, hij heeft het harder nodig dan jij hihi :D

Lol

Tja, geef m eens ongelijk..

Maar zonde dat t voor hem is.

Laatst bewerkt:
Dan t laatste. Hij wil naar hollywood zijn nieuwe droom als dj achterna. Voelt die t al nat worden onze zn kleine pootjes

Dan t laatste. Hij wil naar hollywood zijn nieuwe droom als dj achterna. Voelt die t al nat worden onze zn kleine pootjes

Er zit geen geld in fitness, dus lijkt me een veel leukere en betere carriére keuze.

De enige manieren zijn:
- kleding verkopen
- Youtube filmpjes
- (online) training

Voor alle drie heb je bekendheid nodig, dat heeft hij tenminste wel mee. Het grote geld zit voornamelijk in G4P.

:p Daarom die gladde huid bij hem en vergroeiingen.

Dit was eerst ook mijn mening, maar mijn definitie van wat "groot is" heb ik nu wat bijgesteld en wat realistischer gemaakt. Als jouw definitie daarvan iemand is die minstens test/tren/GH gebruikt. Dan zijn er inderdaad weinig grote jongens te vinden daar. Overigens kende ik/heb ik een praatje gemaakt met de meeste grote gasten daar. Iemand van hun die zelf AAS verkoopte heeft mij verteld wie daar allemaal aan de AAS zitten en dat heeft mijn ogen wel geopend van hoeveel mensen het gebruiken en er nog sh*t uitzien.

Er lopen wel aardig wat gasten rond van op de 85-90+kg en nog een aantal op een dreamerbulk maar wel veel spiermassa. Mijn definitie van "groot " is dan ook zeer dichtbij je natural limit zitten en niet alleen AAS gebruikers.

als jij 85-90kg netjes noemt voor f4f rotterdam centraal dan ben ik met 90,7 natty elite:roflol:.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Er zit geen geld in fitness, dus lijkt me een veel leukere en betere carrire keuze.

De enige manieren zijn:
- kleding verkopen
- Youtube filmpjes
- (online) training

Voor alle drie heb je bekendheid nodig, dat heeft hij tenminste wel mee. Het grote geld zit voornamelijk in G4P.

hij kan ook zijn vriedin mrs. plork verhuren

Heb een bekende in vegas die al die jongens daar ontvangt en die bevestigde dat hij niet naturel is. natuurlijk niks nieuws maar voor de fanboys die het nog steeds geloven even een bevestiging.

Hoe bedoel je Photoshop. Lijken net lilliputters :p
Sergi Constance is flink uit elkaar getrokken hier haha.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is hij wel normaal :
Die Tavi is een raar ventje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die tavi lijkt kwa hoofd echt overdreven veel op mijn neefje, zo erg zelfs dat het eng is...

Terug
Naar boven