- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 129kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik vind ze er allemaal niet indrukwekkend uit zien. En bij sommigen van hun gaan er vast flinke hoeveelheden AAS in. Dat je om dit al te bereiken al aan de AAS moet is toch best triest.
Ligt denk ik ook wel aan de foto, ze lijken allemaal kleiner dan op andere foto's/video's die ik gezien heb.
Dit was eerst ook mijn mening, maar mijn definitie van wat "groot is" heb ik nu wat bijgesteld en wat realistischer gemaakt. Als jouw definitie daarvan iemand is die minstens test/tren/GH gebruikt. Dan zijn er inderdaad weinig grote jongens te vinden daar. Overigens kende ik/heb ik een praatje gemaakt met de meeste grote gasten daar. Iemand van hun die zelf AAS verkoopte heeft mij verteld wie daar allemaal aan de AAS zitten en dat heeft mijn ogen wel geopend van hoeveel mensen het gebruiken en er nog sh*t uitzien.
Er lopen wel aardig wat gasten rond van op de 85-90+kg en nog een aantal op een dreamerbulk maar wel veel spiermassa. Mijn definitie van "groot " is dan ook zeer dichtbij je natural limit zitten en niet alleen AAS gebruikers.
Ik ben de enige true natty naturel.

Daarom die gladde huid bij hem en vergroeiingen.