MuscleMeat

Gymrat gets caught and slapped around!

Dat kamertje en die methodes(% of the profit en paar klappen) doen me denken aan drug dealer business in het portierswereldje.
Blij dat ik daarvan weg ben.

Laatst bewerkt:
slaat nergens op dat hij dit laat filmen. Dat hij ze een boete op legt kan ik eigenlijk wel begrijpen. Hij lost het verder best netjes op.

slaat nergens op dat hij dit laat filmen. Dat hij ze een boete op legt kan ik eigenlijk wel begrijpen. Hij lost het verder best netjes op.

Behalve die klappen dan, waarschuw hem en zeg dat je een deel van de winst wilt. Zo niet dan de gym uit :)

Behalve die klappen dan, waarschuw hem en zeg dat je een deel van de winst wilt. Zo niet dan de gym uit :)

mwa, die klappen waren ook niet echt hard aan die kerel zn reactie te zien toch. Wat hij geflikt heeft is niet netjes natuurlijk dus ik denk dat hij het zelf ook wel fair vind.

De klappen zijn er om de hiërarchie te bevestigen.

De klappen zijn in principe niks, het feit dat die andere kerels niks terug durven doen is veeeeeeel belangrijker. Ben zo ook eens in mijn zak gepakt door een ecto van 75kg waar ik niks tegen ging doen.

De klappen zijn in principe niks, het feit dat die andere kerels niks terug durven doen is veeeeeeel belangrijker. Ben zo ook eens in mijn zak gepakt door een ecto van 75kg waar ik niks tegen ging doen.

Waarom niet? Had ie 2 bodyguards mee ofzo?

Omdat je met dat soort mannetjes niet solt. Ondertussen heeft hij nu zelf 2 kogels door zn kop gehad en ligt hij onder de grond.

ja maar waarom sol je daar niet mee dan? dat bedoel ik, was het crapuul of op welke manier bedoel je dat?

Ja ome Calyptus, vertel nog eens een verhaaltje!

Laatst bewerkt:
Die shit is hier ook... Alleen hun praten er niet over laat staan dat ze een video maken voor internet..

:roflol:

Epic :D

Terug
Naar boven