gosha09
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
16 en al chirurgie? nooit gedacht dat het na je puberteit vanzelf weggaat?
Na meer dan vier a zes maanden gyno te hebben zal deze niet meer "wegtrekken" dan is het allang hard weefsel.

Zeg en bij welke hoeveelheid AAS hebben jullie gyno gekregen?
Inderaad, alsof je altijd aas moet gebruiken om gyno te krijgen.
ik heb een vraag ik heb er zowat 2 - 3 jaar last van , 3 jaar geleden was ik erg dik en nu ben ik flink afgevallen , alleen heb ik 2 borsten overgehouden wat volgens mij dus alleen vet is.
Moet ik echt geopereerd worden of kan je het vet gewoon wegtrainen , cutten dus met cardio enz?
zo n echo hadden ze al bij mij gedaan , toen was er ook een schijfje onder mijn tepel.
ze zyden dat het door de pubertijd kwam en het zou wegtrekken dat is gebeurt ja het schijfjje is weg maar het vet dus de borsten zelf zijn er nog.
dit is zo ongeveer 3 jaar geleden gezegd

Ik heb het ook best erg en heb het inmiddels ook al 7 jaar ofzo. Wil er nu wel mee naar de dokter om een afspraak te maken bij de chirurg, maar ben bang dat ik erge littekens eraan overhou.
Iemand foto's hiervan? Of uit ervaring?
Zijn er niet goeie oefeningen enz. voor de borst waardoor het minder opvallend wordt?
Weet iemand verder hoelang het duurt vanaf het moment dat je een afspraak maakt tot het moment dat je daadwerkelijk buiten kan lopen zonder shirt en zonder schaamte?