XXL Nutrition

gynaecomastie

Hennee

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Tijdens mijn vorige kuur ben ik na 6 weken ongv gestopt vanwege gyno. Nu ben ik weer begonnen op 250 test en 400 tren, toch krijg ik na een week alweer een mini knobbeltje, na een facking week.

Ik nam preventief 50 mg provi ed en 20 mg aromsin eod. ook is mijn libido vrijwel meteen na de klote gegaan en heb ik moodswings.

Voorheen altijd zonder problemen kunnen kuren maar begin nu toch te twijfelen of ik het nog wel moet doen. Het ergste vind ik de gyno. heeft iemand nog ideen wat ik kan doen? Ik ben een beetje ten einde raad aangezien niets lijkt te werken.

weet je zeker dat dat knobbeltje er niet gewoon al zit, en dat je er teveel mee bezig bent en jezelf gek maakt?

na 1 week zou dat eigelijk niet moeten kunnen zeker niet met aro erbij...heel raar

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat weet ik zeker, want aan de linkerzijde zat eerst nog helemaal niks en nu dus al wel. Rechts wel een beetje maar niet zichtbaar dus dat is moeilijk te zeggen of het groter is geworden.

Misschien dat het sneller opkomt vanwege de vorige kuur ofzo

Misschien dat je aromasin niet helemaal goed gedoseerd is? Of dat je niet goed reageert op aromasin maar wel op arimidex. Kan ook een optie zijn om voortaan wat mast mee te laten lopen, al zal dit niet als gyno preventie werken maar wel betere A:E verhouding.

Ik ga er even van uit dat je geen hcg neemt.

Als je zo gevoelig bent aan gyno met tren dan moet je de volgende keer je doseringen aanpassen:

Test op 150mg
Tren op 400mg
Mast op 200mg

Grote kans dat je problemen van de baan zullen zijn. Ari houd je bij de hand maar neem je op die doseringen niet meteen.

Terug
Naar boven