Jeffrey94
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 100kg
was misschien handig geweest om de laatste foto op dezelfde manier als de eerste had genomen. Dan hadden we ook de gyno even kunnen zien waar jij je zorgen om maakt:-)
Verder is het qua fysiek natuurlijk een verbetering al zal je wel altijd bestempeld worden als 'de jongen die AAS gebruikt om dit te bereiken'
Mensen die natural zijn en breed zijn worden echter ook verdacht van AAS gebruik dus zo erg is het nou ook weer niet, maar persoonlijk denk ik dat je natty nog heel veel had kunnen groeien alvorens AAS te gebruiken.
Ieder ze ding verder, succes!
en laat even weten of de puff nips weg gaan ben wel benieuwd of het helpt bij je:-)
---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------
zo flauw is dat hè, mensen uitlachen op een forum...
Tnx voor de info. Klopt ik kon beter een foto maken zoals de eerste van 17 jr. Maar ik was toen (en nu nog steeds) niet van plan om een foto log bij te houden vandaar.
De puffy nipples zijn er nog steeds, maar ik ga pas beginnen met nolva zodra dit erger word. Ik wil het eerst nog aankijken wat betreft gyno want ik wil zoveel mogelijk uit mn kuur halen.
Inderdaad, je hebt er altijd een paar meelopers tussen zitten. Zodra er 1 grappig probeert te doen, zullen er meer volgen!
Gr