Fitness Seller

Gyno (diverse vragen)

ikzelf

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Hallo,

Ik heb dus een kleine vorm van gyno. Als me tepels hard zijn zie je er niets van. Als ik het warm heb (mn als ik net coïtus heb gehad :rolleyes:) zie je het wel erg. Dames of niet BB is het nooit opgevallen maar zelf stoor ik me er aan (niet zo zuinig ook). Ik had denk ik al inimini gyno sinds de pubertijd, althans als ik fotos terug kijk zie ik steeds puffy niples. Nu denk ik dat het door kuren en finasteride gebruik is toegenomen.

1. Sinds me laatste kuur slik ik al 11 weken nolvadex, heeft het nog nut dit te blijven slikken?
2. Eigenlijk wil ik weer gaan kuren, nolvadex nemen in plaats van proviron? ik wil namelijk echt niet dat het verder groeid.
3. Ik wil een operatie gaan doen, zijn er mensen die dit hebben gedaan toen ze on waren?
Bedoel ik verwacht al snel weer te kunnen gaan trainen aangezien het geen volwaardige boobys zijn

1. Het heeft geen zin langer door te slikken.. ja het zou kunnen op lage dosis, maar ik denk niet dat dit nog heel veel verschil gaat maken

2. Als je weer wilt gaan kuren dan ben je met geen enkele SERM veilig. grote kans dat als je aanleg hebt het nog meer en erger zal worden.

3. Ik heb geen ervaring met dergelijke operatie's. omdat ik zelf geen last heb van gyno. maar ik zou als ik jou was daar eens wat meer over opzoeken op het forum.

• Topic Starter Topic Starter
1. Het heeft geen zin langer door te slikken.. ja het zou kunnen op lage dosis, maar ik denk niet dat dit nog heel veel verschil gaat maken

2. Als je weer wilt gaan kuren dan ben je met geen enkele SERM veilig. grote kans dat als je aanleg hebt het nog meer en erger zal worden.

3. Ik heb geen ervaring met dergelijke operatie's. omdat ik zelf geen last heb van gyno. maar ik zou als ik jou was daar eens wat meer over opzoeken op het forum.

Ik dacht trouwens aan:

Test 125-250 pw
Bold 800-1000 pw
letro 0,25pd of nolva 10mg pd

Ben sinds vorige week overgestapt op nolva 10mg per dag..

Zo hoopte ik weinig gyno te krijgen

heb je al Arimidex geprobeerd?

Airco aanschaffen en niet meer coïtusen!

Heb je niet gewoon last van puffy niples ipv gyno? Dat zou verklaren waarom je met harde nipples niks ziet. Als je echt gyno heb, zou je dat dan altijd moeten zien of zie ik dat verkeerd?

Heb je niet gewoon last van puffy niples ipv gyno? Dat zou verklaren waarom je met harde nipples niks ziet. Als je echt gyno heb, zou je dat dan altijd moeten zien of zie ik dat verkeerd?

Hier wil ik ook wel het antwoord op weten.
ikzelf heb ook de eene keer harde kleine tepels en de andere keer zachte grotere, of heeft iedereen dat?:p:p:p
sorry misschien een beetje een domme vraag maar ik meen het wel serieus.:rolleyes:

Gyno is ductale proliferatie (al dan niet met periductale inflammatie en edema), en in een verder stadium stromale fibrose.

Geen tepelwerk dus, klier- en bindweefsel.

• Topic Starter Topic Starter
links en rechts verhard weefsel (denk dus dat dat de klier is)..
Ma als ik geen vet onder me tepels zou hebben zou je het denk ik niet door hebben.
Wil dus enkel lipo doen bij me tepels..

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 23:17 ----------

Hier wil ik ook wel het antwoord op weten.
ikzelf heb ook de eene keer harde kleine tepels en de andere keer zachte grotere, of heeft iedereen dat?:p:p:p
sorry misschien een beetje een domme vraag maar ik meen het wel serieus.:rolleyes:

harde en zachte tepels heeft iedereen.

als ik achter me tepels voel, voel ik een verharding, hiernaast zitten er wat vetjes achter de tepel..

3. Je mag sws 6 weken niet sporten, dus lijkt me raar als je het laat doen terwijl je on bent

Terug
Naar boven