Hallo,
Ik heb dus een kleine vorm van gyno. Als me tepels hard zijn zie je er niets van. Als ik het warm heb (mn als ik net coïtus heb gehad
) zie je het wel erg. Dames of niet BB is het nooit opgevallen maar zelf stoor ik me er aan (niet zo zuinig ook). Ik had denk ik al inimini gyno sinds de pubertijd, althans als ik fotos terug kijk zie ik steeds puffy niples. Nu denk ik dat het door kuren en finasteride gebruik is toegenomen.
1. Sinds me laatste kuur slik ik al 11 weken nolvadex, heeft het nog nut dit te blijven slikken?
2. Eigenlijk wil ik weer gaan kuren, nolvadex nemen in plaats van proviron? ik wil namelijk echt niet dat het verder groeid.
3. Ik wil een operatie gaan doen, zijn er mensen die dit hebben gedaan toen ze on waren?
Bedoel ik verwacht al snel weer te kunnen gaan trainen aangezien het geen volwaardige boobys zijn
Ik heb dus een kleine vorm van gyno. Als me tepels hard zijn zie je er niets van. Als ik het warm heb (mn als ik net coïtus heb gehad
) zie je het wel erg. Dames of niet BB is het nooit opgevallen maar zelf stoor ik me er aan (niet zo zuinig ook). Ik had denk ik al inimini gyno sinds de pubertijd, althans als ik fotos terug kijk zie ik steeds puffy niples. Nu denk ik dat het door kuren en finasteride gebruik is toegenomen.1. Sinds me laatste kuur slik ik al 11 weken nolvadex, heeft het nog nut dit te blijven slikken?
2. Eigenlijk wil ik weer gaan kuren, nolvadex nemen in plaats van proviron? ik wil namelijk echt niet dat het verder groeid.
3. Ik wil een operatie gaan doen, zijn er mensen die dit hebben gedaan toen ze on waren?
Bedoel ik verwacht al snel weer te kunnen gaan trainen aangezien het geen volwaardige boobys zijn