XXL Nutrition

gyno... en nu?

provi bindt vrij krachtig aan het aromatase enzym, dit kan bij middelen zoals testosteron zeker wel nut hebben.
ik heb in praktijk toch zeker wel de nut ervan gemerkt hoor :)

Ok dat is jouw mening ik vind de praktijk anders

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 13:59 ----------

Voor de duidelijkheid: het gaat echt om klieren die vergroot zijn, het jeuken heb ik overgeslagen denk ik ??? Ze zijn wel een weekje gevoeliger geweest....
Inmiddels wel begonnen met nolva en ik heb mn leverancier gebeld voor aroxifen en provi, die kan ik morgen op halen (ik ga niet alles te gelijk gebruiken maar dan heb ik het maar). Bedankt voor de replies allemaal

Dat bedoel ik nu net als ze gevoeliger worden grijp dan in en wacht niet

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 14:02 ----------

wat gebeurd er dan met je gyno als je niet ingrijpt? krijg je dan langzamerhand tits ofzo?

Ja,de klieren die ze bij mij weg gehaald hebben waren al de grootte van een handpalm ik zal nog eens opzoeken in het medisch verslag hoe groot juist maar het waren al serieuze joekels.En ja ik heb ook nog nolva en letro etc. gebruikt voor operatie.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De reden waarom ik niet gelijk heb ingegrepen bij gevoelige tepels is dat ik piercings in mn tepels heb, daardoor had ik wel vaker gevoeligere tepels dus ik zag er niet gelijk een probleem in....

Terug
Naar boven