XXL Nutrition

Gyno? (foto's)

Zo te zien meer puffy nipples, weet niet of je een hard knobbeltje onder je tepels voelt? Puffy nipples kan je verwijderen door te cutten.

dat kan je zelf natuurlijk het beste wete. ik zie niet zoveel vreemds eerlijk gezegd. Voel je hem zitte of?..

nee, dees ziet er zeker niet uit als gyno

Ziet er niet zo uit. Iets gebruikt??

lijkt me geen gyno, hangt samen met je vetpercentage ik heb er zelf ook last van, minstens net zoveel als jij maar als je zakt in BF komt t waarschijnlijk goed

ben benieuwd wat die arts ervan zegt laat het weten :)

ik zou gyno echt niet uitsluiten. Natuurlijk kan je niks 100% zeggen op basis van een foto. Toch zie je een duidelijke verdikking onder de tepel. Zo hoog is je vet% niet, als het hard aanvoelt lijkt het me een vorm van gyno. Met gyno hoef je natuurlijk niet direct dikke bitchtits te hebben, jij hebt misschien een lichte vorm van gyno.

• Topic Starter Topic Starter
Paar jaar geleden ben ik al eens naar 8-9 % BF gegaan maar die tepels bleven precies zo. Ik hoop in ieder geval maar dat het te opereren is. De rest van de info die ik krijg van de arts en of het al dan niet vergoed wordt zal ik hier neerzetten.

bij mij loopt er nog zo'n vetreepje naar achteren... ik geloof dat het puffy tepels zijn

tjongejonge, je hebt gewoon een beetje vet op je tepels.
je hoeft echt niet meteen te denken aan gyno.
je gebruikt niet eens as en je bent al 20.
(of gebuik je medicijnen met bepaalde bijwerkingen?)

Laatst bewerkt:
ik heb dit ook zo. Volgens mij is het ook vet. En gaat pas weg als je echt super droog staat 4 a 5%.

Gewoon ff wachten wat de arts ervan gaat zeggen wij zijn hier geen dokters!!!

Maar IMO ziet dit er niet uit al gyno meer een beetje als puffie nippels en sommige van ons houden dat over als de hormoonhuishouding klaar is in de pubertijd!

kan iemand mij vertellen wat gybo precies is? ik weet het wel ongeveer maar ik heb zelf ook een beetje gyno :(

ik heb "puffy nipples" zoals jullie dat noemen maar mijn borst is ook een beetje naar binnen gegroeid waardoor het lijkt of ik eet beetje tietjes heb, maar op mijn borst zit geen vet....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yep robbie het ziet er naar uit dat jij gyno hebt, kan je anders nog een front pic maken?

Dat voel je toch gewoon, als er schijven en knobbel onder zit zal het gyno zijn. Fluffy nipples zijn gewoon soft zeg maar.

Terug
Naar boven