AndroidHealthClinic

Gyno? (foto's)

trek eens een pic van boven af, hier is niks speciaals op te zien

Kan je makkelijk onderscheiden , als het vet/vocht is dan is het en zachte massa zonder vreemde vormen of verhardingen

Als het gyno is voel je soort rubberachtig bolletje / ringetje: dat is klierweefsel

Bij cutten naar 8-7% dan verdwijnt het vet en als je dan nog een volume opmerkt aan de tepel dan zal het operatief weg moeten gehaald

aan de hand van deze foto moeilijk te beoordelen maar vrees toch dat het beetje gyno is

gavderdamme die ene link is egt smerig!!

Je hebt precies hetzelfde als mij.
De ene chirurg zei dat het gyno was, de chirurg die ik erna kreeg dacht er anders over en aan de hand van een second opinion daarover weer is er besloten dat het geen gyno is.
Het is het tuiten van de tepelhof.
Als die doktoren voelen dan voelen ze met een vlakke hand en voelen dus niets behalve een puffy tepel, ga ik echter zelf op onderzoek uit en knijp dus vlak bij de spier dan voel ik dus wel degenlijk een verharding.
Chirurg zag wel een oplossing, tepel lossnijden en dan stevig verbinden zodat de tepel weer verkleeft met de borst maar dan plat.
Ikzelf denk echter dat als ze gaan snijden er toch een schijf uit komt zetten, ik voel immers een verharding boven de spier.
Enigste vrees is inderdaad dat de tepel indeukt of zwart word.

heb er ook last van, als ik m'n borstspieren opspan dan is de bovenkant van de borst hard en de onderkant (bij de tepels) super zacht

voel geen schijf of iets dergelijks, dus ik hoop dat het vet of vocht is

ik heb ook een klein beetje ingedeukte tepels van de operatie overgehouden.. maar kan nou niet zeggen dat het me zoveel uitmaakt, echt stukken beter als de gyno!

jezus christ gadver de gadver, gore foto zeg..... hee neiuwe topic wie post de goorste foto.......hahaha

dixi4ever zei:
ik heb ook een klein beetje ingedeukte tepels van de operatie overgehouden.. maar kan nou niet zeggen dat het me zoveel uitmaakt, echt stukken beter als de gyno!
Zou je een foto willen posten hiervan?

Gyno wil zeggen dat je onder je tepels een bepaalde bolling hebt. Dat hebben ze op beide foto's, dus je hebt gyno. Nu kun je gyno in verschillende vormen hebben. Gyno veroorzaakt door vetweefsel of gyno door bepaalde klieren (van die schijven waar ze het in deze thread over hebben. De oplossingen zijn al gegeven, cutten en je vetpercentage omlaag brengen of als het van je klieren is kun je het operatief laten verwijderen.

Hier heb je een link met veel foto's van voor en na operaties:

http://www.plasticsurgery4u.com/procedure_folder/male_breast/gyno_surgery_men.html

Puffy nipples (door een te hoog vetpercentage) (een bolle tepel) is toch zeker is iets anders dan borstvorming waar je echte mini borstjes krijgt.

Gadverdamme, dat weefsel:kots:

Ziet er niet echt smakelijk uit neej...

nou ja ff bakken en beetje ketjap erbij....

vetopslag rond de tepels. Kom je niet echt makkelijk van af met cardio tenzij je idioot veel cardio gaat doen totdat je bf 3% is ofzo. Optie is liposuctie... wat niet zomaar word vergoed. Denk wel dat lipostabil of helios een optie is.

ben er laats ook nog een keer voor naar de platisch chirurg geweest! Hij zei dat de de vorm van gyno niet echt zwaar was. Ik wou toen toch een operatie maar kreeg m niet vergoed! Mss toch maar privé kliniek dan....

christje zei:
ben er laats ook nog een keer voor naar de platisch chirurg geweest! Hij zei dat de de vorm van gyno niet echt zwaar was. Ik wou toen toch een operatie maar kreeg m niet vergoed! Mss toch maar privé kliniek dan....
Vraag gewoon die chirurg naar een offerte, lijkt me beter dan in een prive kliniek.
Bij mij word het helaas ook niet vergoed (klote wetgeving :( ) maar kreeg netjes een offerte van het ziekenhuis die mij wel aanstond.
Ga een dezer weken onder het mes, Justi is dolblij :D

zal ik dan ook maar eens gaan doen! Wordt onderhand wel tijd ja.......
Hoe duur is de operatie voor jou dan?

Wat is eigenlijk een lipostabil of helios?

je kan echt niet weten afgaand op foto's of het gyno is of niet!
Ik heb gyno ma je zal het niet zien op foto's.
Tis gewoon de kliertjes onder je tepels die zich gaan ontwikkelen. Eens ze behoorlijk ontwikkeld zijn begin je ze aan te voelen als een schijfje.
De tijd dat ze in ontwikkeling zijn zal er wel meer vetopslag zijn rond die plaats, maar dat train je weg. Eens dat vet weg is, en het klierweefsel is niet dramatisch hard ontwikkeld zie je het niet meer. Ik heb het maar je ziet het gewoon niet meer.
Tijdens dat het klierweefsel zich ontwikkeld doen je tepels pijn. Voordat de obntwikkeling begint jeuken je tepels. (dat is mijn ervaring, ik heb gyno gekregen op mijn 22, dus je moet niet per se een puber zijn of iets van aas pakken)

Terug
Naar boven