XXL Nutrition

Gyno hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

Ik las ergens in Cools zijn topic dat je veel last kreeg van gyno met test/winstrol en tren. Gek dat die gyno als sneeuw voor de zon verdween na het verlagen van test en schrappen van winny.

Mooi bewijs dat een goed uitgebalanceerde kuur veel problemen kan verhelpen, en het niet meteen nodig is om naar andere middelen te grijpen om sides op te lossen :)

Precies! Iedereen hier met hun Ari en caber :o kennissen van me kwamen met hetzelfde probleem. Heb ze alleen gezegd om hun test op 125mg te zetten en bij iedereen was de Gyno direct verdwenen.
 
Precies! Iedereen hier met hun Ari en caber :o kennissen van me kwamen met hetzelfde probleem. Heb ze alleen gezegd om hun test op 125mg te zetten en bij iedereen was de Gyno direct verdwenen.

Ik begin binnenkort ook met test en tren, hopelijk krijg ik geen gyno want mijn test e is 250mg/ml en zit in amps dus het is moeilijk om maar 125mg te nemen :p
 
Ik begin binnenkort ook met test en tren, hopelijk krijg ik geen gyno want mijn test e is 250mg/ml en zit in amps dus het is moeilijk om maar 125mg te nemen :p

ik had dus wel last van gyno op 300 test en parabolan.

ik heb nu een paar weken 20mg aro genomen en sinds deze week teruggegaan naar 150mg test. De gyno is minder gevoelig nu als ik er op druk of tegenaan stoot. Ik ga voorlopig door met 20mg aro en de test op 150mg
 
Ik begin binnenkort ook met test en tren, hopelijk krijg ik geen gyno want mijn test e is 250mg/ml en zit in amps dus het is moeilijk om maar 125mg te nemen :p
Ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat je het krijgt
 
Ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat je het krijgt

Doe ik ook niet, maar mocht het zo zijn dan zijn amps lastiger om lager te doseren.

Vorige ervaringen met tren trouwens no probs ;)

Deze tren verwacht ik wel meer van (beter gedoseerd).
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik heb zelfs nog nooit een verhoogde prolactine gezien bij iemand die tren gebruikt zonder dat het oestrogeen sky high was. Trenbolon ansich verhoogt prolactine simpelweg niet, integendeel.

Dat was dus mijn conclusie ook nadat ik die bloedtest gedaan had.
Prolactine was echt super laag
 
Back
Naar boven