XXL Nutrition

Dexa scan

Bezoekers in dit topic

Waarom tabs, en ook nog deze én combineren ? 40mg Nolvadex is extreem veel.
Hoop niet dat je coach/leverancier je deze kuur heeft aangesmeerd. Ga je nog wet nemen voor je Lever ?
 
¨3D " schouders krijg je van Tren.

Ben helemaal geen voorstander van Anavar, en zeker niet combineren ( 3e bijlage kon ik nu net pas openen, daar was Alat nog hoger)
Hoop dat je zelf nu doorhebt dat je niet moet combineren, en winstrol doe je oa in wedstrijdvoorbereiding. Voor Beach look zou ik helemaal geen tabs gebruiken.

Waar heb je dan vragen over, normaal begin je met 10mg Nolva tegen Gyno. 40mg vind ik veel tegen evt. terugkerende gyno
 
12 weken anavar? Netjes..
 
Je LH is verhoogd door het tamoxifengebruik (Nolvadex). Androgenen, met name orale, verlagen het SHBG en dit kan nog vrij lang aanhouden na het staken van het gebruik hiervan. Ik zou daar verder niet naar omkijken.

Bij gyno gebruik je tamoxifen (10-20 mg dagelijks), en letrozol heeft hoogstwaarschijnlijk géén toegevoegde waarde hiervoor.

Spironolacton kan inderdaad gyno veroorzaken, maar je lijkt het slechts af en toe te nemen - ik heb geen flauw idee waarom - dan verwacht ik dat niet. Doe binnenkort overigens nog een herhaalmeting van het creatinine.
 
Lekkere hematocriet ook trouwens. Iets met stroperig.
 
Was .48, nu .56 dacht ik. Best verschil in de verkeerde richting
 
Bedankt voor de info iedereen. Wat bedoel je met mijn hematocrietwaarde? Die is toch min of meer OK of ben ik mis?
Nee, die is wel wat te hoog, maar androgenen verhogen dat ook. Duurt een paar maanden voordat dat weer normaal is (neemt geleidelijk aan af). Maar van 48% naar 56% is vrij fors. Gezien je albumine ook nipt verhoogd was met één van de twee meetmethodes was je waarschijnlijk ook een beetje uitgedroogd bij die bloedbepaling. Als je uitgedroogd bent is je hematocriet wat hoger. Het is overigens verder geen probleem, zolang die waarde maar weer normaal wordt met de tijd.
 
Te weinig (water) drinken is wel een beetje jammer.
 
Nee, die is wel wat te hoog, maar androgenen verhogen dat ook. Duurt een paar maanden voordat dat weer normaal is (neemt geleidelijk aan af). Maar van 48% naar 56% is vrij fors. Gezien je albumine ook nipt verhoogd was met één van de twee meetmethodes was je waarschijnlijk ook een beetje uitgedroogd bij die bloedbepaling. Als je uitgedroogd bent is je hematocriet wat hoger. Het is overigens verder geen probleem, zolang die waarde maar weer normaal wordt met de tijd.
 
Laatst bewerkt:
Je LH is verhoogd door het tamoxifengebruik (Nolvadex). Androgenen, met name orale, verlagen het SHBG en dit kan nog vrij lang aanhouden na het staken van het gebruik hiervan. Ik zou daar verder niet naar omkijken.

Bij gyno gebruik je tamoxifen (10-20 mg dagelijks), en letrozol heeft hoogstwaarschijnlijk géén toegevoegde waarde hiervoor.

Spironolacton kan inderdaad gyno veroorzaken, maar je lijkt het slechts af en toe te nemen - ik heb geen flauw idee waarom - dan verwacht ik dat niet. Doe binnenkort overigens nog een herhaalmeting van het creatinine.
 
Laatst bewerkt:
Als je creatine gebruikt is de Creatinine ook verhoogd. Zou sowieso met een week of 6 je bloedwerk weer eens doen
 
Back
Naar boven