Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je twijfelt over het hebben van gyno, dan heb je het niet.
Het rare is dat ik helemaal geen knobbel heb mn tepel is gewoon opgezwollen en hangt een beetje..
13-14%. In het begin waren mn tepels wel gevoelig en deden zeer na een tijdje was de pijn verdwenen en kreeg ik puffy nipples..Puffy nips dus. Je vet percentage is misschien wat aan de hoge kant?
Moest je je borstspier aanspannen om het schijfje/knobbel te voelen??Kan wel een begin van gyno zijn. Het gevoeliger worden van de tepel en een jeukend gevoel geven wel aan dat mogelijk gyno aan het ontwikkelen is. Begon bij mij ook met een platte schijf, maar nadat m'n kuur klaar was begon zich serieus een knobbel te vormen die ook gevoelig was bij aanraking, want echt pijn doet het niet tenzij je een klap erop krijgt of zo. Nakuur nolvadex 20mg voor 4 weken doet de gyno niet bepaalt drastisch verminderen. Pas een paar maanden na de kuur was het gevoel weg en was het weer een platte schijf. In de gaten houden, maar meer dan er genoegen mee nemen zit er waarschijnlijk niet op, tenzij je letro wilt innemen...
Dus als ik het goed begrijp werkt nolva bij jou om gyno weg te krijgen.Ja, en een klap erop was ook gevoelig. Maar naarmate je kuur vordert kan dit wel gaan uitgroeien tot goed ontwikkelde gyno. Je moet er wat voor over hebben en er maar mee dealen... Of letro nemen maar dit is een vrij sterk middeltje. Je kan ook nog altijd een operatie ondergaan maar zolang je geen blijvende gyno hebt zie ik hier de meerwaarde niet van. Bij mij trekt het een x aantal weken naar mijn nakuur met nolvadex vanzelf weer weg en is het weer een platte schijf die niet meer jeukt en niet meer gevoelig is.