XXL Nutrition

Gyno of vet? + foto's

MPandy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Geachte lezers

Wat denken jullie, gyno of vet?
Het doet geen pijn.
Ik heb nog nooit gekuurd.
Ik heb al paar jaren een VP rond de 22
Er zit wat achter men tepels maar weet niet wat..

Alvast bedankt !

IMG_20140914_233221.jpg

IMG_20140914_233154.jpg

Is het harder dan vet normaal gesproken is? want dan is het wss gyno.

Ja dat lijkt redelijk op gyno

dat lijkt inderdaad sterk op gyno of het begin ervan; in welke fase de ontwikkeling zit kun je niet vanaf een foto bepalen.

Je zult wat moeten doen aan je vp van 22.
Vetmassa is namelijk een aromatiserende factor voor testosteron. Hoe meer vetmassa hoe meer testosteron er wordt omgezet naar oestrogeen met allerlei nare gevolgen zoals gyno.

Gewoon puffy nipples, geen gyno. Gyno is een schijf achter je tepel dat vaak pijn doet.

Gozer maak je geen zorgen, gewoon je vet verlagen.
Echt gyno ziet er heel anders uit en komt bijna niet voor.
En ook al is het gyno als je dan op 10 zal staan zal je het bijna niet zien.

Johan

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ben nu l een maandje en half aan het cutten en zit nu op 18.
Ik denk ook niet dat het gyno is, het is echt hard en doet nooit pijn, hoe hard ik ook knijp, en voelt ook niet als een schijf.

wordtje tepel stijf na het douchen bijvoorbeeld? en hoe ziet je borst er dan uit?
Zie je grote verschillen?

Ben nu l een maandje en half aan het cutten en zit nu op 18.
Ik denk ook niet dat het gyno is, het is echt hard en doet nooit pijn, hoe hard ik ook knijp, en voelt ook niet als een schijf.

Hey man! Ik zit met het zelfde. Het voelt bij mij als klierweefsel wat zich achter mijn tepel bevindt. Dit loopt tot horizontaal naast mijn tepels, in de vorm van een banaan:). Geen idee of dit gyno is, het voelt iig anders dan buikvet oid.

Hey man! Ik zit met het zelfde. Het voelt bij mij als klierweefsel wat zich achter mijn tepel bevindt. Dit loopt tot horizontaal naast mijn tepels, in de vorm van een banaan:). Geen idee of dit gyno is, het voelt iig anders dan buikvet oid.

zijn jou stats for real? 202 Dead, 92 bench en squat?

Terug
Naar boven