MuscleMeat

Gyno operatie

De bodybuilder van wie ik het adres heb heeft ongeveer 250 euro betaald waarvan bijna alles is terugbetaald smorgens binnen operatie ff bekomen en teug naar huis. BTW zijn er staan foto's van deze gast bij de rubriek
PRO Nieuws & Foto's :)

;) Graag gedaan

Zorg wel dat je een goede chirurg hebt.Ik heb het vorig jaar ook weg laten halen,wat overigens gewoon vergoed werd(heb zelfs verteld dat het van aas komt).De slager die mij onder handen heeft genomen "had er 20 jaar ervaring mee''.2 dikke littekens van 10cm.
Heb hem aansprakelijk gesteld,ben nu nog met de verzekeraar van het ziekenhuis bezig.
Als je het via de tepel weg laat halen heb je de minste kans op littekens.
Laat je goed voorlichten!!!

succes

@ Maarten2 het wordt gedaan via de tepel en je ziet er niets van en waar ik train zijn er meerdere die het hebben laten doen.

Dit is het litteken dat die dokter maakt voor de geinterresseerde.
Dus nen beenhouwer is deze niet. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha dr. JIM :D

ik heb ook alles zelf moeten betalen iets meer dan 1000 euro,gyno is schoonheidsingreep en word niet vergoed

@ dream warrior hangt er vanaf wat dokter zegt dat hij doet (voorschrijft) en wat hij echt doet. ;)

gyno operatie is met liposuctie en dat word gewoon niet terugbetaald,de verdoving en "werk"wat trouwens maar een goed uur duurt krijg je wel vergoed maar dit is hoogstens 100euro

Je hebt volkomen gelijk als het als een schoonheids ingreep word doorgegeven. Maar er kunnen zoveel dingen mis zijn met je borst of tepel.

Jim zei:
@ Maarten2 het wordt gedaan via de tepel en je ziet er niets van en waar ik train zijn er meerdere die het hebben laten doen.

Een vriend van mij heeft het ook 2 keer laten doen, werd trouwens wel vergoed. 1 keer rechts daar was het een kleine bobbel er is bijna niks van te zien, het ziet er net zo uit als op de foto. maar de tweede keer was aan de linker kant. die knobbel was wel groot, het is een erg lelijke plek geworden ook is zijn tepel gevoelloos.

hoe kan het trouwens dat het bij jou niet vergoed wordt?

franco zei:
kosten: 3400 euri's!!
Heb het ervoor over!
Dat is wel een dure hoor, ik veronderstel dat daar liposuctie van het onderste vet bij zit? (dus niet alleen weghalen klieren)

Terug
Naar boven