Fitness Seller

gyno tijdens kuur

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
hallo ik en mijn gym buddy zitten in de zelfde kuur 1000mg test 5iu hgh7/7 10iu slin.

maar mijn maat had voor de kuur al gyno opgelopen en zit met 2 schijven die niet weg gaan.nu week 6 worden ze zeer gevoelig.wat kan hij nu best nemen?

en roep aub niet gewoon nolva zonder meer:) graag een goede uitleg bij:)

ps heb deze kuur hem wel afgeraden omdat ik wist van zijn gyno maarja...je kan het maar zeggen he:)

Je kan zoveel oestrogeenremmers nemen als je wilt, maar alleen operatief verwijderen zorgt dat je er vanaf komt.

Het zou de situatie enigszins kunnen verlichten inderdaad, maar de schijven zelf krijg je daar nooit mee weg.

• Topic Starter Topic Starter
Letrozole kan bestaande gyno verminderen. 1.25 mg ED voor de rest van zijn kuur (4 weken?) moet tot resultaten leiden maar de kans op een libidocrash is wel aanwezig in de pct.

Correct en niet zo een beetje ook.

Letrozole kan bestaande gyno verminderen. 1.25 mg ED voor de rest van zijn kuur (4 weken?) moet tot resultaten leiden maar de kans op een libidocrash is wel aanwezig in de pct.
en houd dit gains tegen ?en we gaan year on dus ga je het dan ook nog voelen 1jaar later in je pct(libdo gaat sowieso ****ed up zijn:D) niet dat dit dan zo grappig gaat zijn:)

Letro staat erom bekend dat het je gains aardig in de weg kan zitten.

en houd dit gains tegen ?en we gaan year on dus ga je het dan ook nog voelen 1jaar later in je pct(libdo gaat sowieso ****ed up zijn:D) niet dat dit dan zo grappig gaat zijn:)

Sommige mensen gainen meer met een beetje oestrogeen in het lijf en anderen zijn weer gebaat met wat extra test in het lichaam. Is dus geen peil op te trekken. Je gaat in ieder geval wel leaner de kuur uitkomen als dat je wat waard is.

Letro staat erom bekend dat het je gains aardig in de weg kan zitten.

hmmm beter iets anders dan?

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 21:19 ----------

Sommige mensen gainen meer met een beetje oestrogeen in het lijf en anderen zijn weer gebaat met wat extra test in het lichaam. Is dus geen peil op te trekken. Je gaat in ieder geval wel leaner de kuur uitkomen als dat je wat waard is.

en zijn er dan geen andere oplossingen zoals ari?

en zijn er dan geen andere oplossingen zoals ari?

Eigenlijk is Nolvadex het middel wat je wilt gebruiken maar veel mensen krijg de truuk ook geklaard met een AI als letrozole. Ik vermoed dat ari niet sterk genoeg is om bestaande gyno te verminderen maar daar mogen anderen me op aanvullen.

Eigenlijk is Nolvadex het middel wat je wilt gebruiken maar veel mensen krijg de truuk ook geklaard met een AI als letrozole. Ik vermoed dat ari niet sterk genoeg is om bestaande gyno te verminderen maar daar mogen anderen me op aanvullen.

maar de schijven hoeven niet weg want heeft dit al jaren maar gewoon de gevoeligheid en het puffy wat laten wegtrekken:)

maar de schijven hoeven niet weg want heeft dit al jaren maar gewoon de gevoeligheid en het puffy wat laten wegtrekken:)
Ja daar zou ik nolvadex voor gebruiken. Maar hallo, jullie zetten beiden 1 gram test e? Ik zou er dan altijd een AI naast zetten, want je gaat sowieso teveel oestrogeen hebben.

Ja daar zou ik nolvadex voor gebruiken. Maar hallo, jullie zetten beiden 1 gram test e? Ik zou er dan altijd een AI naast zetten, want je gaat sowieso teveel oestrogeen hebben.

ja ik heb dit ook gedacht maar hoort 1000 de reden van waarom wel en niet.wat raad jij dan aan?

Heb zelf vanaf week 3 in test e kuur aromasin gebruikt omdat tepels ook gevoelig werden (had voor kuur al schijven, dankzij Epistane). Heeft men gains aardig in de weg gestaan. Hij zit overigens al in week 6, laat hem best nog een weekje wachten en dan beginnen met een AI of nolva, dan heeft hij toch al min of meer zijn gains van de test E behaald.

Terug
Naar boven