XXL Nutrition

gyno tijdens test p bold?

ik heb het een tijdje aangekeken en leek wel stabiel maar nu lijkt het toch te zijn toegenomen, ik verlaag de test nu naar onderhoud (125mg/week) en probeer de kuur zo af te maken. als het dan niet snel minder wordt stop ik er helemaal mee.
ik merk niet veel sinds ik proviron heb toegevoegd, maar letro en nolva doen ook niet veel dus.. deze gyno luisterd nergens naar.. en om nou dostinex zomaar te proberen, daar is het wel erg duur voor.
dostinex is niet duur ?

40 euro voor 20 tabletten van 1mg .. gewoon door helft doen heb je 0.5mg ... www.aurapharm.com

40euro voor 20x 1mg .... zulke prijzen ben ik nog niet tegen gekomen
op die site dan...

ik zie hier ook op nederlandse websites.. 2x0.5mg voor 18 euro ongeveer.
je moet caber toch 6 weke op 0.5mg e3d runnen ... voor het verminderen van je prolactine waardes ?

• Topic Starter Topic Starter
op die site dan...

ik zie hier ook op nederlandse websites.. 2x0.5mg voor 18 euro ongeveer.
je moet caber toch 6 weke op 0.5mg e3d runnen ... voor het verminderen van je prolactine waardes ?

ja op die site heb je wel een doktersrecept nodig..

0.5mg E3D of EOD is goed om bestaande gyno door prolactine tegen te gaan, preventief kun je 0.5mg 2x/week nemen. zeker aan te raden tijdens een kuur met tren

Neem na je kuur nolvadex, had ook een beetje last mee gehad en heb het met nolvadex weg gekregen was er wel redelijk snel bij

Terug
Naar boven