XXL Nutrition

Gyno tijdens Tren! Need your help!

Chronicle

Cool Novice
Waardering
0
Beste dbb'ers,

Ik ben op dit moment bezig met de volgende kuur:

week 1 t/m 12 250mg Test E (ew)
week 1 t/m 10 800mg Tren E (ew)
week 14 t/m 17 20mg nolva (ed)

Ben begonnen op 400mg Tren E (ew) en dit opgebouwd naar 600mg en vervolgens 800mg.
Kwa sides heb ik weinig tot geen last van de tren, alleen wat moe en licht geïrriteerd.
Zit nu in week 10 dus maandag laatste inject tren gezet (800mg) + 250mg test E.
Komende 2 weken nog enkel 250mg test E en dan 2 weken niks en beginnen met de nakuur.

Echter heb ik sinds 2 weken last van beginnende gyno en ben toen begonnen met 10mg nolva ed voor een week. Echter had dit geen resultaat en werd de gyno alleen maar erger. Nu een week 40mg nolva ed gepakt en nog steeds geen verbetering.
Ik heb veel gelezen om wat te doen als je gyno krijgt en gelezen dat XXL het aanraadde om 1 week 40mg nolva te nemen en vervolgens op 10mg nolva ed te gaan zitten tot de gyno afzakt en verdwijnt. De knobbel onder mijn beide tepels is alleen maar groter en gevoeliger geworden.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen om de gyno weg te krijgen, ik hoop dat iemand mij kan helpen zit er namelijk best erg mee!

No offense bro maar... Er zijn zoooooooveeeel topics met waar jij nu mee zit. Waarom blader je niet eens verder als pagina 1?

prami/dostinex/caber/bromo en je oestrogeen beperken dmv arimi/aromasin.

• Topic Starter Topic Starter

Ja die heb ik gelezen en de conclusie is dat jij nu 20mg nolva per dag neemt. Ik zit al 2 weken aan de nolva en het blijft erger worden dus nolva werkt niet bij mij. Vandaar dat ik deze topic geopend heb wat ik nu het beste kan nemen en wat voor doseringen per dag.

Letro wordt afgeraden om gelijk te nemen alleen als laatste redmiddel.

Dan blijft over cabergoline + aromasin? Wat voor doseringen moet ik van beide gaan nemen?

20 mg aromasin

En voor hoelang? las dat het even de tijd nodig heeft voordat het z'n vruchten begint af te werpen. (ongeveer 3 weken voor steady state)
Geen idee hoelang het duurt voordat het werkt, maar daarom moet je nolva blijven nemen totdat het gaat werken. Dan kan je stoppen met nolva en doorgaan met aromasin totdat het probleem is verholpen. Echter, als de gyno wegtrekt maar je nakuur nog niet ten einde is, dan zou ik natuurlijk doorgaan met nolva.

Bij werkte letro. Naam eod een half pilletje voor 15 dagen toen was ik klaar met kuren.
Mijn gyno werdt al minder, tijdens de arofixxen trok het helemaal weg.

BROMO! Volledig van verlost ! Heftig goedje wel

Geen idee hoelang het duurt voordat het werkt, maar daarom moet je nolva blijven nemen totdat het gaat werken. Dan kan je stoppen met nolva en doorgaan met aromasin totdat het probleem is verholpen. Echter, als de gyno wegtrekt maar je nakuur nog niet ten einde is, dan zou ik natuurlijk doorgaan met nolva.

Werkt aromasin zoveel beter dan nolvadex tegen gyno van tren?
Kan ik niet beter gelijk Letro of iets bestellen en gaan nemen?
Moet nog 1 keer prikken volgende week en dan ben ik klaar. Dan 2 weken na laatste injectie nakuur starten 4 weken 20mg nolva ed

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Bij werkte letro. Naam eod een half pilletje voor 15 dagen toen was ik klaar met kuren.
Mijn gyno werdt al minder, tijdens de arofixxen trok het helemaal weg.

Was het HG Letro of UG wat je gebruikte?
Waag me liever niet aan de UG, beter gelijk goed en gewoon HG maar lastig te vinden.

Werkt aromasin zoveel beter dan nolvadex tegen gyno van tren?
Kan ik niet beter gelijk Letro of iets bestellen en gaan nemen?
Moet nog 1 keer prikken volgende week en dan ben ik klaar. Dan 2 weken na laatste injectie nakuur starten 4 weken 20mg nolva ed

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Was het HG Letro of UG wat je gebruikte?
Waag me liever niet aan de UG, beter gelijk goed en gewoon HG maar lastig te vinden.
Letro heeft veel sides en inhibeert oestrogeen teveel. Te weinig oestrogeen is niet goed. Bovendien loop je bij letro het risico dat je een gyno rebound krijgt, omdat de oestrogeenreceptoren overgevoelig raken. Dit is bij aromasin niet het geval. Ja, aromasin werkt beter dan nolvadex, maar dat heeft niet specifiek iets te maken met tren.

Letro heeft veel sides en inhibeert oestrogeen teveel. Te weinig oestrogeen is niet goed. Bovendien loop je bij letro het risico dat je een gyno rebound krijgt, omdat de oestrogeenreceptoren overgevoelig raken. Dit is bij aromasin niet het geval. Ja, aromasin werkt beter dan nolvadex, maar dat heeft niet specifiek iets te maken met tren.

Oke bedankt man! Dus aromasin bestellen en als ik het binnen heb 20mg ed nemen en dan stoppen als de nakuur begint?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

BROMO! Volledig van verlost ! Heftig goedje wel

Gelijk dit gebruikt of eerst ook aromasin/nolva geprobeerd?

Oke bedankt man! Dus aromasin bestellen en als ik het binnen heb 20mg ed nemen en dan stoppen als de nakuur begint?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Gelijk dit gebruikt of eerst ook aromasin/nolva geprobeerd?
Nee, aromasin gebruiken tot gyno weg is.

Nee, aromasin gebruiken tot gyno weg is.

In 1 potje zitten 50 tabs 10mg per tab dus 2 per dag kan ik er 25 dagen mee doen dat zou normaal gesproken voldoende moeten zijn? Wat als het na die 25 dagen nog steeds niet helemaal weg is wat kan ik dan het beste doen? En als het bij mn nakuur nog niet weg is moet ik dus naast de 20mg aromasin gewoon de 20mg nolva erbij nemen?

In 1 potje zitten 50 tabs 10mg per tab dus 2 per dag kan ik er 25 dagen mee doen dat zou normaal gesproken voldoende moeten zijn? Wat als het na die 25 dagen nog steeds niet helemaal weg is wat kan ik dan het beste doen? En als het bij mn nakuur nog niet weg is moet ik dus naast de 20mg aromasin gewoon de 20mg nolva erbij nemen?

Letro is een laatste redmiddel mbt gyno. Als dat niet werkt is een operatie de enige keuze

Letro is een laatste redmiddel mbt gyno. Als dat niet werkt is een operatie de enige keuze

Mensen, even voor de duidelijk (zoals al vaker is gezegd in één van de 100000 topics over gyno).

eenmaal gyno, altijd gyno.

Je kunt eventueel de groei stagneren of stoppen tijdens je kuur door het nemen van aromasin en/of nolvadex. En in je nakuur wellicht laten slinken tot een minimum. Maar het zal nooit 'verdwijnen'. Je moet dus in de komende kuren altijd rekening gaan houden met gyno issues.

Bij een operatie halen ze een groot gedeelte van het weefsel weg, ze laten een klein deel zitten zodat je niet een kuiltje/deukje krijgt in borst.

Mensen, even voor de duidelijk (zoals al vaker is gezegd in één van de 100000 topics over gyno).

eenmaal gyno, altijd gyno.

Je kunt eventueel de groei stagneren of stoppen tijdens je kuur door het nemen van aromasin en/of nolvadex. En in je nakuur wellicht laten slinken tot een minimum. Maar het zal nooit 'verdwijnen'. Je moet dus in de komende kuren altijd rekening gaan houden met gyno issues.

Bij een operatie halen ze een groot gedeelte van het weefsel weg, ze laten een klein deel zitten zodat je niet een kuiltje/deukje krijgt in borst.

Dus als ik het nu beperk tot een minimum en niet meer voel zit het er eigenlijk nog steeds? Ook als ik Letro of cabergoline gebruik? Als het er zit en ik er geen last van heb vind ik het prima zolang het maar verminderd en zo klein wordt dat ik er niks meer van voel.
Ben jij het eens met het advies om 20mg aromasin te nemen tot het zo goed als weg is?

Dus als ik het nu beperk tot een minimum en niet meer voel zit het er eigenlijk nog steeds? Ook als ik Letro of cabergoline gebruik? Als het er zit en ik er geen last van heb vind ik het prima zolang het maar verminderd en zo klein wordt dat ik er niks meer van voel.
Ben jij het eens met het advies om 20mg aromasin te nemen tot het zo goed als weg is?

Dat heb je goed begrepen ja. Zolang je nadien er geen last meer van heb en het zo klein is geworden dat het niet zichtbaar is zou ik niet aan een operatie denken.

aromasin 10-20mg/dag + nolvadex 10-20mg/dag totdaty het weg is, nolvadex nog even twee tot vier weken langer doornemen dan aromasin om eventuele oestrogeen rebound op te vangen.

Dat heb je goed begrepen ja. Zolang je nadien er geen last meer van heb en het zo klein is geworden dat het niet zichtbaar is zou ik niet aan een operatie denken.

aromasin 10-20mg/dag + nolvadex 10-20mg/dag totdaty het weg is, nolvadex nog even twee tot vier weken langer doornemen dan aromasin om eventuele oestrogeen rebound op te vangen.

20 mg aro + 20mg nolva tot het weg is en dan als ik met de aromasin stop nog 4 weken 20mg nolva pakken ook als ik al in m'n nakuur zit?
En wat als de gyno niet vermindert wat raad je me dan aan om te doen? Is het verstandig om alvast wat extra's achter de hand te hebben?

Terug
Naar boven