AndroidHealthClinic

Gyno tijdens Tren! Need your help!

20 mg aro + 20mg nolva tot het weg is en dan als ik met de aromasin stop nog 4 weken 20mg nolva pakken ook als ik al in m'n nakuur zit?
En wat als de gyno niet vermindert wat raad je me dan aan om te doen? Is het verstandig om alvast wat extra's achter de hand te hebben?

Juist, als je stopt met aromasin de nolvadex nog even langer doornemen. Als je nog in je nakuur zit is dat 20mg/dag en anders mag dat ook 10m/dag zijn buiten je nakuur om.

Die gyno vermindert zeker weten, in hoeverre is de vraag. Het kan zijn dat je straks na de nakuur vrijwel niets meer hebt. Het kan ook zo zijn dat je een beetje puffy nips blijft houden. Wat je ook vaak ziet bij mensen die overgewicht hebben gehad.

Oke bedankt man! Dus aromasin bestellen en als ik het binnen heb 20mg ed nemen en dan stoppen als de nakuur begint?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Gelijk dit gebruikt of eerst ook aromasin/nolva geprobeerd?

Nolva en ari geprobeerd..
Nolva had geen nut en ari hielp wel wat.. Maar het ging niet weg

• Topic Starter Topic Starter
Sinds ik de tren eruit gehaald heb is de gyno al een stuk minder gevoelig geworden en minder zichtbaar. Zit nu op 10mg nolva ed. Vandaag krijg ik de aromasin binnen en die ga ik op 10mg ed erbij nemen. Dus dan zit ik op 10mg nolva + 10mg aromasin.

BROMO! Volledig van verlost ! Heftig goedje wel

Klopt, bromo ga je je goed slecht van voelen. Vroegah ooit eens geprobeerd.

Nolvadex gaat je inderdaad never nooit helpen bij dit soort doseringen en middelen.

Aromasin/arimidex helpt al heel wat, beste ook wat bromo/dostinex/carber

Dat heb je goed begrepen ja. Zolang je nadien er geen last meer van heb en het zo klein is geworden dat het niet zichtbaar is zou ik niet aan een operatie denken.

aromasin 10-20mg/dag + nolvadex 10-20mg/dag totdaty het weg is, nolvadex nog even twee tot vier weken langer doornemen dan aromasin om eventuele oestrogeen rebound op te vangen.

even een nieuwsschierige vraag; als je eenmaal gyno hebt en je hebt het geminimaliseerd.
Heeft dit geen nadelige gevolgen of iets anders omdat je het eerst niet in je lichaam had natuurlijk ?

even een nieuwsschierige vraag; als je eenmaal gyno hebt en je hebt het geminimaliseerd.
Heeft dit geen nadelige gevolgen of iets anders omdat je het eerst niet in je lichaam had natuurlijk ?

Ligt eraan, als het gevolg van de oorzaak toch eigenlijk niet is wat het blijkt te zijn, in eerste instantie, dan zal het uiteindelijk eerder de oorzaak dan het gevolg een nadelig effect hebben. In tweede instantie wordt het weer een ander verhaal.

:jk:

Laatst bewerkt:
Klopt, bromo ga je je goed slecht van voelen. Vroegah ooit eens geprobeerd.

Nolvadex gaat je inderdaad never nooit helpen bij dit soort doseringen en middelen.

Aromasin/arimidex helpt al heel wat, beste ook wat bromo/dostinex/carber

Oke thanks voor je reactie! Is 10 mg nolva + 10 mg aromasin voldoende of moet ik hoger doseren?

Oke thanks voor je reactie! Is 10 mg nolva + 10 mg aromasin voldoende of moet ik hoger doseren?

Ik heb zelf geen ervaring met aromasin, dus weet niet hoe snel het reageerd en hoe hoog je in de praktijk daadwerkelijk nodig hebt. Misschien iemand anders?

Ik heb zelf geen ervaring met aromasin, dus weet niet hoe snel het reageerd en hoe hoog je in de praktijk daadwerkelijk nodig hebt. Misschien iemand anders?

Zelf ook al eens last gehad van gyno tijdens een kuur met tren erin? Zoja wat heb jij toen gebruikt om het te verhelpen?

had ook tren gyno vorige maand niet te zuinig ook, eerst aan de nolva gegaan maar hielp niet super, daarna letro gehaald en halve tab per dag gaan slikken en ben nu met me nakuur begonnen dus overgestapt van letro op nolva en moet zeggen het is al zo goed als weg ;)

Zelf ook al eens last gehad van gyno tijdens een kuur met tren erin? Zoja wat heb jij toen gebruikt om het te verhelpen?

Ja zo vaak tren gyno gehad vroegah. Arimidex kon het redelijk in toom houden bij mij.
Bleef wel een beetje zitten maar het werd iig niet erger.

had ook tren gyno vorige maand niet te zuinig ook, eerst aan de nolva gegaan maar hielp niet super, daarna letro gehaald en halve tab per dag gaan slikken en ben nu met me nakuur begonnen dus overgestapt van letro op nolva en moet zeggen het is al zo goed als weg ;)

Ik deed hetzelfde als jou tegen mijn gyno. En werkte ook goed.

Ik deed hetzelfde als jou tegen mijn gyno. En werkte ook goed.

Ik ben er een keer aan geopereerd ben bezig met tren nu
ik kreeg een klein bultje ben gestatr met een halfe letro om de dag
het is nu weg getroken ben ook van 14% naar11% gegaan
dat scheelt natuurlijk ook weer
ik neem nu eens pw een kwart en het is genoeg om weg te blijven
heb het eerst ook 2 weken niet genomen toen begon het heel ligt iets dikker te worden
toen ben ik weer gestart
dus voor mij is een kwart eens pw voldoende ik heb relatief weinig last van sides
iets meer zweten snachts
ik heb het ook maar aan een kant
is ontstaan een jaar na een kuur door blessure toen kon ik in klap niks meer
en ben toen erg snel veel aangekomen en vet geworden
maar iedereen is reageert anders

Terug
Naar boven