XXL Nutrition

gyno, toch kuur starten?

groter is beter

Advanced Bodybuilder
Waardering
102
Lengte
1m74
Hey mensen,
ik heb al 1,5 maand last van lichte gyno aan mn linkertepel.(0.8cm schijf/knobbel achter de tepel en opgezette draden/kanalen)..
heb het gevoel dat het niet erger word, en dacht zelf dat dit misschien kwam omdat ik 1a2% vetter ben geworden door een iets te dirty bulk.
hoe kan dit ineens opkomen als ik al +-3 maand off was?
sups die ik gebruikte creatine, vit d3 + D aspartic acid, ik denk dat het misschien door de d aspartic acid icm de creatine komt en ben hier dus ook mee gestopt. vit d3 slik ik nog wel.

wil asap een kuur starten met test en tren, weet niet of dit kwaad kan.
wil het aankijken en als het erger word pak ik een AI.

wat raden jullie aan, AI nu pakken, dan pas starten of aankijken en indien nodig ingrijpen?

alvast bedankt,.

AI direct nemen en wellicht geen tren.

DAA verhoogt de armomatisering en dus oestrogeen dus ja dat kan meespelen. Ik neem DAA alleen in pct naast nolva.

De gyno heeft een dokter die wel eens gezien? Als het een echte gyno is kan je em ook laten weghalen en dan heb je nooit meer een gyno risico.

Over middelen; wat denk je van een prolactine middel en een AI; dostinex en aromasin bijvoorbeeld.

Ik zou sws in mijn hoofd houden dat ik bereid moet zijn om een operatie te ondergaan want je test tren kuur is een reeel risico gezien de gyno die je al hebt.

• Topic Starter Topic Starter
---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 22:52 ----------

DAA verhoogt de armomatisering en dus oestrogeen dus ja dat kan meespelen. Ik neem DAA alleen in pct naast nolva.

De gyno heeft een dokter die wel eens gezien? Als het een echte gyno is kan je em ook laten weghalen en dan heb je nooit meer een gyno risico.

Over middelen; wat denk je van een prolactine middel en een AI; dostinex en aromasin bijvoorbeeld.

Ik zou sws in mijn hoofd houden dat ik bereid moet zijn om een operatie te ondergaan want je test tren kuur is een reeel risico gezien de gyno die je al hebt.

ik heb al meerdere kuren gehad en ook met tren,lichte gyno kwam en na de kuur trok dit geleidelijk aan weg.
nu is het dus terug gekomen terwijl ik al een tijdje off ben, denk mede door de DAA.

dus dostinex en aromasin gebruiken?
lijkt mij een beetje heel veel van het goede aangezien de gyno niet zichtbaar is maar wel tastbaar.
dokter nooit laten zien want het is niet zo erg als ik zie wat hier soms voorbij komt.

Laatst bewerkt:
Punt is ook; wat is een erge gyno. Ik vind net als jij een knobbeltje nog geen gyno en ik raak niet in paniek van pijnlijke tepels die iets harder zijn.

Wat je ook zou kunnen doen is trt dosis test met 400mg tren oid.

Dostinex neem ik nu voor het eerst en ik merk dat prolactine een wezenlijk punt is bij gevoelige harde tepels. Nu heb ik op 0,25mg dostinex e5d 0,0 last (en een uitstekend libido) Maar dostinex is duur en niet zonder sides als je de bijsluiter leest. En aromasin, gezien je houding tov een gyno zou ik het achter de hand houden en nolva ook.

Ik zou 150mg test en 400mg tren doen en middelen als dostinex en aromasin wellicht nog niet pakken maar wel bij de hand hebben. Aromasin heeft meer prioriteit denk ik dan dostinex.

• Topic Starter Topic Starter
Punt is ook; wat is een erge gyno. Ik vind net als jij een knobbeltje nog geen gyno en ik raak niet in paniek van pijnlijke tepels die iets harder zijn.

Wat je ook zou kunnen doen is trt dosis test met 400mg tren oid.

Dostinex neem ik nu voor het eerst en ik merk dat prolactine een wezenlijk punt is bij gevoelige harde tepels. Nu heb ik op 0,25mg dostinex e5d 0,0 last (en een uitstekend libido) Maar dostinex is duur en niet zonder sides als je de bijsluiter leest. En aromasin, gezien je houding tov een gyno zou ik het achter de hand houden en nolva ook.

Ik zou 150mg test en 400mg tren doen en middelen als dostinex en aromasin wellicht nog niet pakken maar wel bij de hand hebben. Aromasin heeft meer prioriteit denk ik dan dostinex.

oke bedankt man!
ik was van plan 250 test en 400 tren per week te doen, verdeeld over 2 keer prikken 0,5 test + 1.0 tren 2x per week.

jij raad aan nog minder test?

ik heb arofixen(20-20 nolva aromasin) bij de hand als nakuur en kan deze als het echt uit de hand loopt zo weer bestellen.

wat ik me afvroeg, welke AI of SERM zit mijn gains het minst in de weg en is toch doeltreffend?

even kijken of ik aan dostinex kan komen..

heb ook nog een half potje proviron liggen trouwens, werkt voor de vochtretentie maar wat doet het voor gyno?

Laatst bewerkt:
oke bedankt man!
ik was van plan 250 test en 400 tren per week te doen, verdeeld over 2 keer prikken 0,5 test + 1.0 tren 2x per week.

jij raad aan nog minder test?

ik heb arofixen(20-20 nolva aromasin) bij de hand als nakuur en kan deze als het echt uit de hand loopt zo weer bestellen.

wat ik me afvroeg, welke AI of SERM zit mijn gains het minst in de weg en is toch doeltreffend?

even kijken of ik aan dostinex kan komen..

heb ook nog een half potje proviron liggen trouwens, werkt voor de vochtretentie maar wat doet het voor gyno?

Ik heb gekuurd met 500 test en 400 tren en met 150 test en 400 tren. Ik verkies het laatste, ik groei minder kilo's maar ook minder vocht en vet. En ik heb veel minder last van sides. Voor een gyno maakt het natuurlijk veel uit 150mg of meer aan test. Maar ik wilde vooral zeggen dat 500test echt geen must is zoals velen denken. Sommige zeggen dat het slecht is voor je libido zoveel tren in verhouding tot zo weinig test maar daar merk ik niks van dat libido met 500 test beter is.

Ik heb nog heel veel tabs proviron nog liggen maar pak het nooit. Doet niet veel anders bij mij persoonlijk dan prostaat klachten geven zoals ik ook op winny heb.

Ik zou altijd voor aromasin gaan en als je snel wil ingrijpen nolva. Dosis is heel onduidelijk omdat er vrijwel alleen onderzoek bij vrouwen en kanker gedaan is.

Dostinex is duur en lastig vinden (ik doe niet aan bronnen geven)

Terug
Naar boven