Ik heb niet gezegd dat het onmogelijk is om gyno te krijgen op low test high tren, heb gezegd dat het zeer onwaarschijnlijk is. Het is wel mogelijk voor mensen die echt suuuuper gevoelig zijn. In mijn eerste post heb ik ook het advies gegeven om test naar 125mg pw te verlagen. Teveel oestrogeen is gewoonweg 9/10 het proleem. EP wordt de hemel in geprezen op dit forum, gebruik het zelf niet en dat ik zoveel pms krijg met mensen die het verhandelen maakt het voor mij gewoon een beetje verdacht. Zeg trouwens niet dat het merk bagger is hoor. Maar ik vind dat teveel mensen op dit forum veel te makkelijl g2g zeggen. Jij vertrouwd erop dat er geen finaplix-s pellets gebruikt worden, en jij vertrouwd erop dat het niet verdund is met deca. Maar weet jij dit echt 100% zeker? Finaplix-s pellets maak je trouwens gewoon tren van, alleen zit hier estradiol bij.
Mij maakt het niet zoveel uit dat je me flamed, zal altijd eerlijk me mening en antwoord geven. Dus als je wat moet weten zal ik zo goed mogelijk antwoord geven.