XXL Nutrition

Gyno verwijderen

als het meer vetweefsel is dan klierweefsel zal dit een duit kosten want liposuctie word niet vergoed

een liposuctie hoeft niet altijd veel te kosten. ik ken iemand die zijn buik laten wegzuigen heeft voor 500 euro. maar dan is het zonder anesthesist. de chirurg spoot een vloeistof in de buik die wat plaatselijk verdoofde. naar het schijnt voel je het wel maar echt pijn doet het niet. ik kan mij inbeelden dat een beetje vet wegzuigen aan de tepels dus nog veel goedkoper kan. voor diegenen die het probleem hebben. ik kan jullie het telnr van die plastisch chirurg geven. in nederland zal dit natuurljk meer kosten. die plastisch chirurgen zijn daar allemaal geldzuigers met hun privéklinieken. die dokter die ik ken werkt in een gewoon ziekenhuis.

tjah, mijn operatie is gepland voor 10 september. Had al last van gyno vanaf m'n pubertijd. Heb nooit gekuurd, its all natural...
Ben eerst bij de huisarts geweest voor raad. Die kon me vertellen dat in België je moest shoppen bij dokters en kijken wat het goedkoopste uitkwam.
Wou ook eens horen bij de dokters of ik nu wel een probleem had met vetweefsel of met klierweefsel. Als het nu vet was, zou ik gewoon m'n training kunnen aanpassen en afwachten... Maar klierweefsel krijg je niet weggebrand hé...

Enfin,

Ben eerst bij ene in Hasselt geweest ( dr. 't kindt ) en die vertelde me dat ik enkel klierweefsel had dat moest weggenomen worden. onderzoek gebeurde maar vlug vlug, heb schandalig veel voor de raadpleging moeten betalen en de operatie alleen al koste 1000 euro.

Na wat rondvragen ben ik uiteindelijk bij een andere chirurg beland in St-truiden. Toffe kerel, goed onderzocht, nam zijn tijd voor uitleg, moest niks betalen bij de raadplegingen en operatie kostte me 250 Euro all-in. achteraf te betalen bij de laatste raadpleging en controle. Ook hij zei dat ik enkel klierweefsel had dat moest weggenomen worden en dat geen liposuctie nodig was.

vertigo: wie zoekt die vindt. 250euro is een schappelijke prijs. de dokter waar ik het over heb, woont tegen brussel en het is ook een gewone, toffe knul die zelf moet lachen met wat andere plastische chirurgen vragen.

ik ken natuurlijk niet de prijs om een gyno te laten weghalen, omdat ik hier geen ervaring mee heb. maar ik weet dat hij als plastisch chirurg bekend staat dat hij niet duur is. ben je dan toch geweest? goed om te horen dat je ervan af bent. het is waarschijnlijk omdat je vergoed kan worden dat hij meer vraagt. bij een vriendin met ingetrokken tepels had hij de operatie voor nog geen 200 euro uitgevoerd, maar hij wist toen ook dat ze niet vergoed kon worden. en dat meisje was bij verschillende plastische chirurgen geweest en die zouden het voor minstens 1000 euro doen. ik veronderstel dat als de operatie vergoed wordt, dat hij daar dan ook van profiteert.

tjah, ik heb enkel last van klierweefsel dus is een liposuctie niet nodig. Liposucties kan je nu eenmaal minder van de ziekenkas terugtrekken en dan kost het meer. Zo was zijn uitleg toch...

Ik heb al van verschillende mensen goede kritiek gekregen van die betreffende chirurg, dus maak ik me niet zoveel zorgen.

250 euro te betalen na alle ingrepen en controleafspraken is echt weinig en een schappelijke prijs denk ik...

ik zou in uw plaats niet twijfelen. gewoon doen. en het is altijd goed om zo'n info op het forum te zetten. je kan er altijd anderen mee helpen. er zijn hier regelmatig gasten die last hebben van gyno en niet weten dat het niet altijd duur hoeft te zijn om zoiets te laten verwijderen.

de lipo heeft mij 1000 euro gekost juist rond de tepels,de rest verdoving enz.. werd vergoed maar dit was in totaal maar 100euro

Terug
Naar boven