tjah, mijn operatie is gepland voor 10 september. Had al last van gyno vanaf m'n pubertijd. Heb nooit gekuurd, its all natural...
Ben eerst bij de huisarts geweest voor raad. Die kon me vertellen dat in België je moest shoppen bij dokters en kijken wat het goedkoopste uitkwam.
Wou ook eens horen bij de dokters of ik nu wel een probleem had met vetweefsel of met klierweefsel. Als het nu vet was, zou ik gewoon m'n training kunnen aanpassen en afwachten... Maar klierweefsel krijg je niet weggebrand hé...
Enfin,
Ben eerst bij ene in Hasselt geweest ( dr. 't kindt ) en die vertelde me dat ik enkel klierweefsel had dat moest weggenomen worden. onderzoek gebeurde maar vlug vlug, heb schandalig veel voor de raadpleging moeten betalen en de operatie alleen al koste 1000 euro.
Na wat rondvragen ben ik uiteindelijk bij een andere chirurg beland in St-truiden. Toffe kerel, goed onderzocht, nam zijn tijd voor uitleg, moest niks betalen bij de raadplegingen en operatie kostte me 250 Euro all-in. achteraf te betalen bij de laatste raadpleging en controle. Ook hij zei dat ik enkel klierweefsel had dat moest weggenomen worden en dat geen liposuctie nodig was.