AndroidHealthClinic

Gyno

Ik heb begrepen dat er wel iets voor is.. maar weet niet wat :(

Maar had nu eigenlijk wel een vraag aan je.. als je weet dat je dit krijgt door Dbol.. waarom kies je dan niet wat anders uit om mee te kuren voor je volgende kuur..?

bijvoorbeeld iets met minder oestrogeen?

..heb zelf ook een opgezwollen linker nipple. :(

Zou t ff rustig aan doen met makkelijk aromatiserende middelen..dus zeker geen Dboll!

Ikzelf ben nu ook bezig om een andere kuur samen te stellen..ik hou t op een Tren/winstrol kuur.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Bosnjic zei:
Ik reagerde best slecht op winny :( Welke midellen aromatiseren weinig en zijn ook gelijk mass steroid???? Bijna geen toch?

Boldenone bijvoorbeeld aromatiseert nauwelijks in oestrogeen. Deca aromatiseert wel in oestrogeen maar weer minder dan Testosteron.

Mag ik vragen in welke doseringen je winny hebt gebruikt..ik blijf het een favoriet vinden namelijk.

Pozdrav Jugger

Laatst bewerkt:
dbol alleen is een waardeloze kuur imo
slik er dagelijks proviron bij en houd nolva erbij zoda je tepels opzwellen en pijn doen als je erin knijpt gooi er dan 20 mg in en ga door met 10 mg totdat de side effects van gyno nagenoeg weg zijn

.

Laatst bewerkt:
t*ring! :eek: Dan zou ik alle oralls maar mijden vanaf nu.

.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu ook bezig met kuren, (sus, deca en winstrol) ik krijg ook snel last van gyno. Heb tijdens mijn kickoff naposim geslikt, reageerde er snel op :( maar slik elke dag 50mg proviron en 20mg nolva, het wordt niet erger.

Misschien dat je daar wat aan hebt.

Hicham

Terug
Naar boven