Fitness Seller

1ml test 1ml drost 0.5 tren

Beetje zonde van de lange ester dan of gebruik je test p?
Nee test E. Maar me huid is er een stuk beter op. Heb wel een beetje acne op de rug/schouders maar dat durf ik verder volledig weg te schrijven aan dat ik nu normale whey gebruik inplaats van isolaat. Trekt wel weg als ik ga cutten en dan ook over ga op isolaat.

Hangt van de dosering en esters af.

500mg test e in 3x opsplitsen is wat onnodig. Icm andere middelen? Ja dan wel, meer mg.

En propionaat esters is 3x/week sowieso beste.
iknow. Maar zelfs op trt dosering heb ik het idee dat 3x per week beter ‘voelt’ dan 2x per week. Zowel met test E en C.

Op 2x per week hier en daar ook acne, nu 0.

Ik prik ook tijdens cruise gewoon ed.

Ik dacht dus dat me gyno door de tren was maar kan het ook van de test?
Ik heb regelmatig problemen gezien met kuren waarbij test hoger wordt gedoseerd dan tren. Aanzienlijk minder problemen als je test:tren:mast in ratio 1:2:2 houdt. Vooral bij mensen met hoge gevoeligheid of hoger bf %.
Maar dit had je moeten weten voordat je begon met AAS prikken, helemaal met middelen als tren...

iknow. Maar zelfs op trt dosering heb ik het idee dat 3x per week beter ‘voelt’ dan 2x per week. Zowel met test E en C.

Op 2x per week hier en daar ook acne, nu 0.
klopt wat je zegt
hoe dichter bij de mannelijke normaal testosteron cyclus (24h), hoe beter

Ik heb regelmatig problemen gezien met kuren waarbij test hoger wordt gedoseerd dan tren. Aanzienlijk minder problemen als je test:tren:mast in ratio 1:2:2 houdt. Vooral bij mensen met hoge gevoeligheid of hoger bf %.
Maar dit had je moeten weten voordat je begon met AAS prikken, helemaal met middelen als tren...

klopt wat je zegt
hoe dichter bij de mannelijke normaal testosteron cyclus (24h), hoe beter
Dus jij wil zeggen dat je dan 175 test zou runnen met 350 tren en mast? En je oestrogeen dan? Lekker de grond in geboord terwijl je tegelijkertijd het idee hebt van niet door progesterone related gyno van je veel te hoge tren?

Dus jij wil zeggen dat je dan 175 test zou runnen met 350 tren en mast? En je oestrogeen dan? Lekker de grond in geboord terwijl je tegelijkertijd het idee hebt van niet door progesterone related gyno van je veel te hoge tren?
De meeste gevallen van gyno tijdens een Test/Tren/Mast-kuur ontstaan wanneer zowel oestrogeen als progesteron(activiteit) verhoogd zijn.

Progesteron verhoogt de gevoeligheid van borstweefsel voor oestrogeen — een synergistisch effect.
Alleen hoog progesteron zonder oestrogeenactiviteit is zelden voldoende om gyno te veroorzaken.

Uiteraard is 0,0 oestrogeenactiviteit niet het uitgangspunt en zeker niet wenselijk. Gelukkig krijg je dat met Masteron niet zomaar voor elkaar.
Masteron heeft een milde anti-oestrogene werking, maar verlaagt zelden het oestrogeen tot problematisch lage niveaus.
Daarvoor zou je letrozol moeten nemen, al zie ik daar zelden een praktische toepassing voor.

Een en ander is uiteraard persoonsafhankelijk, met factoren zoals oestrogeengevoeligheid, lichaamsvetpercentage en genetische predispositie die een rol spelen.

Ik probeer me een beeld te scheppen van een mogelijk gyno gebeuren bij deze kuur.

Progesterone reguleert Oestrogeen receptor alfa neerwaarts. Tren heeft een antagonistische werking op de Progesterone receptor met een bescheiden activiteit. Hierdoor krijgt Er alfa een up regulatie en aangezien deze instaat voor borstgroei......

Masteron heeft een soort serm activiteit voor Er alfa en blokkeerd deze. Dus theoretisch heft deze gyno op.

Wat over blijft is een ongewijzigd Oestrogeen receptor beta. De goede receptor.

Progesteron kan de gevoeligheid van borstweefsel voor oestrogeen verhogen door invloed te hebben op oestrogeenreceptor alfa (ER-α). Trenbolon heeft een antagonistische werking op de progesteronreceptor, waardoor het de effectiviteit van progesteron deels blokkeert, maar niet volledig. Dit vermindert de kans op gyno, hoewel het effect beperkt is.

Masteron heeft anti-oestrogene eigenschappen en blokkeert ER-α, wat de kans op gyno kan verkleinen. Het werkt echter niet op oestrogeenreceptor beta (ER-β), die een beschermende rol speelt in andere weefsels, maar niet in borstweefsel.

Kortom: Masteron kan helpen gyno te voorkomen door ER-α te blokkeren, maar is niet 100% gegarandeerd, afhankelijk van de gevoeligheid voor oestrogeen.

Ik probeer me een beeld te scheppen van een mogelijk gyno gebeuren bij deze kuur.

Progesterone reguleert Oestrogeen receptor alfa neerwaarts. Tren heeft een antagonistische werking op de Progesterone receptor met een bescheiden activiteit. Hierdoor krijgt Er alfa een up regulatie en aangezien deze instaat voor borstgroei......

Masteron heeft een soort serm activiteit voor Er alfa en blokkeerd deze. Dus theoretisch heft deze gyno op.

Wat over blijft is een ongewijzigd Oestrogeen receptor beta. De goede receptor.
Prolactine

Terug
Naar boven