- Waardering
- 7.001
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Beetje zonde van de lange ester dan of gebruik je test p?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje zonde van de lange ester dan of gebruik je test p?
Nee test E. Maar me huid is er een stuk beter op. Heb wel een beetje acne op de rug/schouders maar dat durf ik verder volledig weg te schrijven aan dat ik nu normale whey gebruik inplaats van isolaat. Trekt wel weg als ik ga cutten en dan ook over ga op isolaat.Beetje zonde van de lange ester dan of gebruik je test p?
iknow. Maar zelfs op trt dosering heb ik het idee dat 3x per week beter ‘voelt’ dan 2x per week. Zowel met test E en C.Hangt van de dosering en esters af.
500mg test e in 3x opsplitsen is wat onnodig. Icm andere middelen? Ja dan wel, meer mg.
En propionaat esters is 3x/week sowieso beste.
Ik heb regelmatig problemen gezien met kuren waarbij test hoger wordt gedoseerd dan tren. Aanzienlijk minder problemen als je test:tren:mast in ratio 1:2:2 houdt. Vooral bij mensen met hoge gevoeligheid of hoger bf %.Ik dacht dus dat me gyno door de tren was maar kan het ook van de test?
klopt wat je zegtiknow. Maar zelfs op trt dosering heb ik het idee dat 3x per week beter ‘voelt’ dan 2x per week. Zowel met test E en C.
Op 2x per week hier en daar ook acne, nu 0.
Dus jij wil zeggen dat je dan 175 test zou runnen met 350 tren en mast? En je oestrogeen dan? Lekker de grond in geboord terwijl je tegelijkertijd het idee hebt van niet door progesterone related gyno van je veel te hoge tren?Ik heb regelmatig problemen gezien met kuren waarbij test hoger wordt gedoseerd dan tren. Aanzienlijk minder problemen als je test:tren:mast in ratio 1:2:2 houdt. Vooral bij mensen met hoge gevoeligheid of hoger bf %.
Maar dit had je moeten weten voordat je begon met AAS prikken, helemaal met middelen als tren...
klopt wat je zegt
hoe dichter bij de mannelijke normaal testosteron cyclus (24h), hoe beter
De meeste gevallen van gyno tijdens een Test/Tren/Mast-kuur ontstaan wanneer zowel oestrogeen als progesteron(activiteit) verhoogd zijn.Dus jij wil zeggen dat je dan 175 test zou runnen met 350 tren en mast? En je oestrogeen dan? Lekker de grond in geboord terwijl je tegelijkertijd het idee hebt van niet door progesterone related gyno van je veel te hoge tren?
ProlactineIk probeer me een beeld te scheppen van een mogelijk gyno gebeuren bij deze kuur.
Progesterone reguleert Oestrogeen receptor alfa neerwaarts. Tren heeft een antagonistische werking op de Progesterone receptor met een bescheiden activiteit. Hierdoor krijgt Er alfa een up regulatie en aangezien deze instaat voor borstgroei......
Masteron heeft een soort serm activiteit voor Er alfa en blokkeerd deze. Dus theoretisch heft deze gyno op.
Wat over blijft is een ongewijzigd Oestrogeen receptor beta. De goede receptor.
Bedankt. Dat schijnt een gevolg te zijn van de progestagene activiteit. Een verhoogd Igf-1 schijnt ook een bijdrage te leveren. Maar alleen voor diegene die er voor gevoelig zijn.