- Waardering
- 6.969
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Hoe komt het? Geen autocorrect?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe komt het? Geen autocorrect?
Kan ik helemaal niet joh.
In de bil?Alles in een spuit dus 1ml test 250 1ml drost 200 en 0.5tren dat is dan 100mg
Hoevaak per week en hoeveel ml zet je dan?Ohzo mijn test is per ml 250mg
De drost is per ml 200 mg
En de tren is 200 mg per ml
Dan ga je titties krijgen.1x per week 2.5 ml in mijn spuit maar wil liever om de 4 dagen daan doen want word beetje lastig vanaf de 4de dag
Twee keer 1ml test injecteren per week is genoeg. Nog beter is 3x p/w. Ma-wo-vr injecteren.1x per week 2.5 ml in mijn spuit maar wil liever om de 4 dagen daan doen want word beetje lastig vanaf de 4de dag
Vraag is altijd of er ook in zit wat er moet inzitten.Ohjee en waar ligt dat dan aan aan die halve tren of is et gewoon teveel?
Zeg er wel ff bij de dosering vooraleer hij 3x/week 1ml test telkens zet.Twee keer 1ml test injecteren per week is genoeg. Nog beter is 3x p/w. Ma-wo-vr injecteren.
Je was me voor. Wel grote titties dan hoor.Zeg er wel ff bij de dosering vooraleer hij 3x/week 1ml test telkens zet.
Best niet als je er gevoelig voor bent (lichamelijk of mentaal).Oh okee eerlijk bedankt voor je antwoord maar kan ik nau nooit meer aan de tren dan?
Waag ik me niet aan.@bodybuilding.nl @Gast 174776 raad eens over welk vrouwelijk lid dit ging?
ja anders verander je in een koe met uiers. Nee je kan doen wat je wil maar het is niet verstandig. Lijkt mij stug dat je van 250 test en 200 mast per week gyno had en denk dan dat het van prolactine was door de tren en je daar gewoon slecht op reageert. Dat valt niet te verhelpen met aromasin.Oh okee eerlijk bedankt voor je antwoord maar kan ik nau nooit meer aan de tren dan?
Zonder drost en tren veronderstel ik dan 😄500mg test is een mooie dosering. Dat is dus 2ml per week injecteren. Als je twee keer zet 1ml per keer en als je 3 keer zet ~0,70ml per keer.