Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Tren op een hoge dosering kan je hele gekke dingen van gaan doen.Oh okee eerlijk bedankt voor je antwoord maar kan ik nau nooit meer aan de tren dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tren op een hoge dosering kan je hele gekke dingen van gaan doen.Oh okee eerlijk bedankt voor je antwoord maar kan ik nau nooit meer aan de tren dan?
Als je haren er niet van uitvallen of het je niet uitmaakt. 200mg (1ml) zal wel meevallen maar sommigen zijn hier ook heel gevoelig aan.
nee verdelen over 2 of het liefst 3 injecties per week.Die 500 mg test en 200 mg mast tegelijk zetten in een spuit 1x per week?
Is prima, maar kan ook bv opsplitsen maandag en vrijdag 250 test/100 mastDie 500 mg test en 200 mg mast tegelijk zetten in een spuit 1x per week?
Test is onnodig 3x, mast/drost kan idd wel 3x. Uit gemakkelijkheid beiden dan 3x maar dat wordt moeilijk rekenen voor sommigen.nee verdelen over 2 of het liefst 3 injecties per week.
Ik zet dagelijks.
Voor mij ook hoor.
Kans op sides wordt wel minder met 3x ipv 2x.Test is onnodig 3x, mast/drost kan idd wel 3x. Uit gemakkelijkheid beiden dan 3x maar dat wordt moeilijk rekenen voor sommigen.
Om de 2 a 3 dagen is prima voor mast hoor, hoeft niet elke dag. Die propionaat ester red dat wel.
Hangt van de dosering en esters af.
Als je hiervoor 250 mg per week hebt gezet lijkt mij dat heel stug maar natuurlijk niet onmogelijk.Ik dacht dus dat me gyno door de tren was maar kan het ook van de test?
Ik zet ook geen mast maar alleen test 75mg ED.Om de 2 a 3 dagen is prima voor mast hoor, hoeft niet elke dag
Als je het van 250 test krijgt kan je beter niet kuren, anders begin je nog te lacteren.Als je hiervoor 250 mg per week hebt gezet lijkt mij dat heel stug maar natuurlijk niet onmogelijk.
Ja dat of de mast was gewoon gefaked met test dat kan ook.Zal wel extreem gevoelig aan tren zijn. En misschien zit er wel wat anders in de drost/mast
Scheelt melk op het boodschappenlijstjeAls je het van 250 test krijgt kan je beter niet kuren, anders begin je nog te lacteren.
Op welke plekken injecteer je? 😆
Delts en quads.