AndroidHealthClinic

Gyno

Bezoekers in dit topic

Zit nu al een tijdje aan de nolvadex, helpt niet lijkt gewoon te groeien Ookal zou het moeten blokkeren, zit te denken aan letro???
 
Kan t niet vocht zijn? Heb zelf ook zoiets als ik veel zoute shit vreet terwijl t weg is als ik paar dagen clean eet. Bij gyno voel je harde knobbeltjes er onder toch?
 
Zit nu al een tijdje aan de nolvadex, helpt niet lijkt gewoon te groeien Ookal zou het moeten blokkeren, zit te denken aan letro???
Zou geen letro doen heb het zelf gedaan en mn been ging opzwellen en kon een week niet lopen, je moet het laten opereren
 
Oké, hoorde al dat letro zwaar spul was.. De ene keer is het wel iets kleiner als de andere keer... Er vormt ook een vet randje?? Onder de rand van me borst
 
Morgen komt er een foto zit nu op me telefoon, fijne avond!
 

Morgen maar weer eens bellen, fototoegevoegd.

image.jpg
 
Nog een pic

image.jpg
 
srs ****ed up voor je man..
 
Ik volg, benieuwd hoe en wat. Hoop t beste voor je
 
Als ik weer een kuur zou willen doen kan ik beter wachten met de operatie!!?
 
Vind het persoonlijk nog wel meevallen, als je wat meer massa op je borst krijgt wordt het alleen maar minder zichtbaar, en het trekt met de tijd langzaam aan weg man, als je lichaam je hormonen en balans weer goed op orde krijgt. Natuurlijk niet 100%... Maar ga niet aan rommel zitten en geef het gewoon ff wat tijd. Ik heb (had) ook gyno door dutasteridegebruik en het is met de tijd echt verminderd zonder er wat aan te doen.

Maar anyway, ga nou niet weer kuren :S Je hebt al een bagger fysiek, no offense... geen goede basis om te gaan kuren. Dont be stupid
 
Vind het persoonlijk nog wel meevallen, als je wat meer massa op je borst krijgt wordt het alleen maar minder zichtbaar, en het trekt met de tijd langzaam aan weg man, als je lichaam je hormonen en balans weer goed op orde krijgt. Natuurlijk niet 100%... Maar ga niet aan rommel zitten en geef het gewoon ff wat tijd. Ik heb (had) ook gyno door dutasteridegebruik en het is met de tijd echt verminderd zonder er wat aan te doen.

Maar anyway, ga nou niet weer kuren :S Je hebt al een bagger fysiek, no offense... geen goede basis om te gaan kuren. Dont be stupid
Echte gyno gaat niet weg en wordt erger als je borst groter en droger wordt bro maar OP eigen schuld moest je maar niet kuren en alles eerst op orde hebben qua cycle,training en voeding
 
Echte gyno gaat niet weg en wordt erger als je borst groter en droger wordt bro maar OP eigen schuld moest je maar niet kuren en alles eerst op orde hebben qua cycle,training en voeding

Ik heb echte gyno gehad, bevestigd door de dokter en door velen hier... tepel stak niet heel erg uit ofzo maar was wel super puffy vergeleken met de andere en klier was duidelijk te voelen. Heb nog 2 weken nolvadex gebruikt, heeft niks uitgehaald, leek het zelfds erger en gevoeliger te maken. De klier is nu veel kleiner geworden na een maand. Als je oestrogeen daalt lijkt me dat de klier ook verkleind, niet het tegenovergestelde toch? Bij mij is het in ieder geval stukken minder geworden, en verwacht zelfs dat het bij mij voor 90% weg gaat met nog meer tijd. Tepel is soms nog wel puffy als ik het warm heb, als ik het koud heb is die gewoon 100% normaal en steekt niet uit, vervelend iets, had ik het maar altijd koud :D

@ TS.. Sterkte, geef het wat tijd, kijk of t minder word! Letro wil ik afraden zijn geen snoepjes, en jammer dat je zo vroeg bent begonnen met (onverantwoord) kuren.
 
Dit is echt geen gyno zoals ik op de fotos kan zien, mss puffy nipples ja maar niet meer dan dat.
 
had je 20 kilo bakstenen in je rugzak toen je je gewicht checkte op de weegschaal?
 
Na al mijn kuurtjes nooit enige vorm van gyno gehad, snap niet hoe mensen deze bitchtits zo snel krijgen, en dat voor een oral kuurtje :roflol:

arme jongen, nu moet je een operatie ondergaan zonder dat je een kilo hebt gewonnen.
 
Back
Naar boven