MuscleMeat

Gyno

Zit er ook nog een bepaalde bovengrens Nolva waar ik niet boven moet komen. Algemeen geaccepteerde bovengrens is meestal 30-40mg geloof ik?

Bovendien heb ik ook nog zitten kijken naar wat sterkere middelen voor het geval de Nolvadex niet wil aanslaan en dat is Aromasin, Arofixin. Is het mogelijk om dat ook tijdens een kuur te gebruiken?

En is er voor een volgende kuur ook een manier om te voorkomen dat er gyno optreedt?
Staat niet voor niets niet in het schema ;) hoger dan 20mg nolva gaat je niet extra helpen. Je kunt idd aromasin gebruiken om gyno te voorkomen, maar je hebt dan kans dat je een rebound krijgt. Je bent dan na de kuur overgevoelig voor oestrogeen, waardoor het dan opeens terug kan komen. Beter kun je het dus voorkomen door je kuur anders samen te stellen.

Ik zou je volgende kuur trouwens 250 test / 400 tren doen. Je hebt dan minder bijwerkingen van tren en minder oestrogeen. De opgevouwen spiermassa zal niet veel verschillen van als je 500 test / 400 tren zou zetten.

Staat niet voor niets niet in het schema ;) hoger dan 20mg nolva gaat je niet extra helpen. Je kunt idd aromasin gebruiken om gyno te voorkomen, maar je hebt dan kans dat je een rebound krijgt. Je bent dan na de kuur overgevoelig voor oestrogeen, waardoor het dan opeens terug kan komen. Beter kun je het dus voorkomen door je kuur anders samen te stellen.

Ik zou je volgende kuur trouwens 250 test / 400 tren doen. Je hebt dan minder bijwerkingen van tren en minder oestrogeen. De opgevouwen spiermassa zal niet veel verschillen van als je 500 test / 400 tren zou zetten.

Is Aromasin niet een suicide inhibitor ( als ik dat goed schrijf ) waardoor je er geen rebound van krijgt? Meen me te herinneren dat dat juist het voordeel was van Aromasin i.t.t Arimidex.

• Topic Starter Topic Starter

En dan in combinatie met proviron of aromasin?

Wanneer iemand gevoelig is voor Gyno dan zal (wanneer er bij een test + tren kuur aromatisatie optreed) dit door de tren alleen maar erger worden?! Bij lage doseringen test zal dit dan niet zo snel zijn maar mocht het wel gebeuren... dan is het wel hardnekkiger dan bij een test only?

Als je on bent en een flinke lading oestrogeen in de circulatie hebt rondlopen kan dat wel degelijk helpen, het bindt competitief aan de ER en remt dus niet allosterisch (het verlaagt dus niet de maximale bindhoeveelheid! er is simpelweg een hogere concentratie van de ligand nodig om deze te bereiken); derhalve kan een ligand de inhibitie overkomen d.m.v. een hogere concentratie. Ik denk, zeker de eerste dagen wanneer de actieve metabolieten van tamoxifen nog aan het accumuleren zijn tot een steady state, dat een hogere dosering handig kan zijn.

Als je off bent echter, en oestradiol binnen de fysiologische range ligt, ziet het ernaar uit dat meer inderdaad niks te bieden heeft.

Is Aromasin niet een suicide inhibitor ( als ik dat goed schrijf ) waardoor je er geen rebound van krijgt? Meen me te herinneren dat dat juist het voordeel was van Aromasin i.t.t Arimidex.
Met arimidex heb je inderdaad een rebound omdat het omkeerbaar bindt, bij aromasin in die zin niet. Echter is er het vermoeden dat aromasin, en eigenlijk alle AIs, de expressie (dan wel activiteit) van aromatase (tijdelijk) verhoogt. In die zin dus wel een potentiele rebound.

Wanneer iemand gevoelig is voor Gyno dan zal (wanneer er bij een test + tren kuur aromatisatie optreed) dit door de tren alleen maar erger worden?! Bij lage doseringen test zal dit dan niet zo snel zijn maar mocht het wel gebeuren... dan is het wel hardnekkiger dan bij een test only?
Waarom zou tren het erger maken?

Terug
Naar boven