XXL Nutrition

Gynocomastie behandeling Hasselt Steen berg?

Bezoekers in dit topic

Afgewezen, geschil aangevraagd 10 weken wachten uitslag afgewezen. Je mag wel een flinke misvorming hebben aan je borst voordat ze het maar iets gaan vergoeden, naar de psychische kant wordt niet gekeken tenminste niet bij DE FRIESLAND..

Nu zelf sparen
 
Afgewezen, geschil aangevraagd 10 weken wachten uitslag afgewezen. Je mag wel een flinke misvorming hebben aan je borst voordat ze het maar iets gaan vergoeden, naar de psychische kant wordt niet gekeken tenminste niet bij DE FRIESLAND..

Nu zelf sparen

Beetje logisch toch? Als 5% van de mensen met gyno er echt pijn van heeft zal het veel zijn. De overige 95% is zuiver esthetisch.
 
Beetje logisch toch? Als 5% van de mensen met gyno er echt pijn van heeft zal het veel zijn. De overige 95% is zuiver esthetisch.
Ik heb nog dagelijks gyno pijn
 
Mentale pijn valt moeilijk te objectiveren dus begrijpelijk dat ze daar weinig rekening mee kunnen houden.
De mentale pijn valt opzich wel hoor. Het voornamelijk als ik bijvoorbeeld iets tegen mijn borst aankrijg dat het nog steeds erg gevoelig is.
 
Waarom niet dan naar hasselt gaan? Met 500 Euro ben je er vanaf...
 
Waarom niet dan naar hasselt gaan? Met 500 Euro ben je er vanaf...
Ik ga het ook realiseren maat. Wanneer is nog de vraag moet het even goed plannen. Moet namelijk 3,5 uur rijden heen en terug. Is dat wel verstandig nuchter? En na de operatie ?
 
snap niet waar je moeilijk om doet? je bent toch geen klein kind? 4 uurtjes in de auto boeie..
 
Ik ga het ook realiseren maat. Wanneer is nog de vraag moet het even goed plannen. Moet namelijk 3,5 uur rijden heen en terug. Is dat wel verstandig nuchter? En na de operatie ?

snap ook geen reet wat er moeilijk aan is om ff 4u te rijden om van je gyno af te geraken......
 
Back
Naar boven