Fitness Seller

haartransplantatie en aas,gaat dit of niet

peeke75

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
hoi,ben net nieuw hier en kheb al dadelijk een vraag

over aas ken ik best wel wat(niet alles)
maar door het gebruik heb ik een kruintje gekregen
nu denk ik er sterk over om een transplantatie te doen omdat het me eigenlijk enorm stoort.
kun ja na een transplantatie nog kuren of is het dan voorbij?
of is er iemand die meer weet over dit soort dingen?

kaalscheren is geen optie

groeten

Neem aan dat je gewoon weer kan kuren.. Enige is dat je na iedere kuur weer opnieuw je haartjes moet laten transplanteren :P

Pruik kopen?

als de getransplanteerde haartjes ook gevoelig zijn voor dihydrotestosteron moet je je zorgen maken. Weet alleen niet of dit de geval is. Zal vast wel iemand zijn die dit weet.

Probleem is dat als je terug kuurt er waarschijnlijk weer haren zullen uitvallen. Niet diegene die getransplanteerd zijn, maar andere in hetzelfde gebied.
Enige mogelijkheid is kuren met produkten die geen haaruitval veroorzaken of tijdens de kuur finasteride nemen om minder DHT vorming te krijgen.

Wie is die gast bij jou link: streeffysiek?
Volgens is mij is dit gemaakt met Photoshop.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Probleem is dat als je terug kuurt er waarschijnlijk weer haren zullen uitvallen. Niet diegene die getransplanteerd zijn, maar andere in hetzelfde gebied.
Enige mogelijkheid is kuren met produkten die geen haaruitval veroorzaken of tijdens de kuur finasteride nemen om minder DHT vorming te krijgen.

Welke AAS werken niet via DHT dan? Mijn mening is dat alle AAS hierop invloed hebben, de een meer dan de ander maar in het algemeen verloopt dit toch via DHT

Als je een kruintje hebt, is het moeilijk om een haartransplantatie te doen meen ik mij te herinneren.

Wie is die gast bij jou link: streeffysiek?
Volgens is mij is dit gemaakt met Photoshop.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Welke AAS werken niet via DHT dan? Mijn mening is dat alle AAS hierop invloed hebben, de een meer dan de ander maar in het algemeen verloopt dit toch via DHT

Nandrolone. Wordt omgezet in DHN in plaats van DHT. En DHN is zeer zwak androgeen en veroorzaakt dus geen haaruitval.

• Topic Starter Topic Starter
blijkbaar zijn de haren die uitvallen genetisch bepaald
men pa had ook een kruintje en blijkbaar is dat van grote invloed
dus haren die van je achterhoofd komen,zijn niet bepaald om uit te vallen
tis ook enkel men kruintje,de rest van men haren heeft geen last van de aas gehad
kan er zelf niet meer info over vinden daarom men vraag aan jullie

Zo dat is lang geleden dat ik iets gepost heb hier :)

Ik heb toevallig net een FUE Haartransplantatie achter de rug..
Merkte dat de sterioden het proces (kaal worden behoorlijk versnelde)
Heb er 3000 nieuwe haren bij, die niet gaan uitvallen door het steriode gebruik werd mij verzekerd.
Denk dat er toch ook wat profs rondlopen die zoiets gedaan hebben , want al die DHT moet toch invloed hebben op ze..

Kan het iedereen aanraden.
Oja en mijn volgende kuur staat gepland in februari..:eyebrow:

succes en ik zeg doen ;)

Gewoon finastride nemen. Komt waarschijnlijk weer goed. Dit goedje kun je jarenlang gebruiken. Je wordt na een haartransplantatie sowieso geadviseerd om het te gebruiken. Alleen kun je het beter niet via de haarkliniek kopen omdat zij het voor veel te veel geld verkopen.

Finasteride is grotere rommel dan de AAS die je neemt. Veel mensen met onherstelbare libido schade na gebruik.

Graag een onderbouwing als je zoiets beweert.

Heb dat probleem gewoon echt al vaak gelezen op fora. Ik grijp zoiets niet uit de lucht ;)

Ik zou er zowiezo nooit aankomen.

Ik treedt StrakkeFreddy bij. Waarom finasteride nemen? Je kan net zo goed steroiden gebruiken die niet omzetten naar DHT of niet erg androgeen zijn.
En DHT heeft ook zo zijn positieve waarde: het is een van de beste vetverbranders die er zijn.

Ik heb trouwens ooit eens gelezen dat haarverlies op de kruin meer te maken heeft met IGF-1 dan met DHT. DHT veroorzaakt vooral haaruitval aan de "inhammen".
IGF-1 gaat tijdens een kuur ook omhoog natuurlijk, maar daar kan je niks tegen doen.

Heb dat probleem gewoon echt al vaak gelezen op fora. Ik grijp zoiets niet uit de lucht ;)

Ik zou er zowiezo nooit aankomen.

Ik begrijp dat je zoiets wellicht niet uit de lucht grijpt, maar deze bewering niet iets kleins. Je geeft aan dat er onherstelbare schade optreedt na gebruik. Zoiets zie ik graag onderbouwd. Ik vind dat bij een dergelijke bewering wel gepast.

Ik heb nl gelezen dat het een gangbare bijwerking kan hebben van tijdelijk pijnlijke testikels. En dat bij slechts 2% van de gebruikers.

Een onderbouwde bewering helpt ons allemaal van goed advies. En dat is wat wij uiteindelijk allemaal willen, toch?

@JCA: gevoelsmatig is het probleem van de TS dermate groot dat hij een haartransplantatie overweegt. Het is natuurlijk ieder voor zich, maar ik vind dan een overweging tot finasteride een beter idee. En als je wilt gaan kuren krijg je bijna altijd sneller haaruitval. Testosteron is de basis van een goede kuur als je middelen wil gaan combineren of als je een goede only inject kuur doet. En een teveel aan testosteron in het lichaam wordt omgezet naar DHT. Dus als je DHT wil vermijden en je wil je haarzakjes niet aantasten, dan kan ik alleen maar denken aan nandrolone, boldenone en Oral Turinabol. En daar kom je helaas niet erg ver mee. Dus ik denk, het is kiezen of delen.

Laatst bewerkt:
Hou er wel rekening mee dat je geen nandrolone mag gebruiken als je finasteride neemt.
Doe je dat wel dan rem je de conversie van nandrolone naar DHN door de finasteride. En nandrolone zelf is wel schadelijk voor het haar.

En zo blijven we elke dag weer leren!

Maar ik zie de TS niet meer reageren. Dus waarschijnlijk is hij al geholpen.

Terug
Naar boven