AndroidHealthClinic

Haaruitval bij testosteron-e kuur

Haartransplantaties is ook een mogelijkheid, als je kaal gaat worden ga je gewoon kaal worden aas versnelt dit alleen maar waarom zou je finasteride gebruiken terwijl je toch kaal gaat worden?

Ik kan me volledig vinden in die stelling, en zou het nooit iedere dag gebruiken. als het wil uitvallen, so be it. Je kan het toch niet volledig tegenhouden. Maar, tijdens een kuur met test gaat het verdomd snel, en dan is het niet onverstandig om tijdens de kuur nog wat finastride toe te voegen. Gewoon als tijdelijk hulpmiddel tijdens de kuur. We nemen al zoveel, dan kan 1 pilletje er nog bij :D

Ik kan me volledig vinden in die stelling, en zou het nooit iedere dag gebruiken. als het wil uitvallen, so be it. Je kan het toch niet volledig tegenhouden. Maar, tijdens een kuur met test gaat het verdomd snel, en dan is het niet onverstandig om tijdens de kuur nog wat finastride toe te voegen. Gewoon als tijdelijk hulpmiddel tijdens de kuur. We nemen al zoveel, dan kan 1 pilletje er nog bij :D
als je 2 g test spuit dan wel jah :roflol:

het hoort er bij wil je geen haaruitval begin dan niet de kuren! klinkt hard maar als je eenmaal begint dan zal het ook niet ophouden tot je bijna niks over hebt als je door gaat met kuren!

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 06:19 ----------

with all do respect fina heb 1 jaar lang ongeweest en heb er nog steeds last van haaruitval? na het stoppen is het gewoon door gegaan en fina tijdens je kuur is LOL je pakt veel minder kilos!

als je 2 g test spuit dan wel jah :roflol:

Dat weet je toch niet. als hij erg gevoelig hiervoor is dat zal op 500 mg zijn haren ook gaan uitvallen hoor.

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 17:24 ----------

Oral Turinabol schijnt 0% kans op haaruitval te geven mensen.
Oh ja ik heb het niet gebruikt dus ik kan er zelf niet over oordelen. alleen veel over gelezen

Dat weet je toch niet. als hij erg gevoelig hiervoor is dat zal op 500 mg zijn haren ook gaan uitvallen hoor.

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 17:24 ----------

Oral Turinabol schijnt 0% kans op haaruitval te geven mensen.
Oh ja ik heb het niet gebruikt dus ik kan er zelf niet over oordelen. alleen veel over gelezen
Dan ben je zowiezo zwaar gevoelig voor DHT en zal je natty al kale plekken hebben

Terug
Naar boven