AndroidHealthClinic

Haarverlies (advies??)

Heavy Duty

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Hallo iedereen,

Ik heb in het voorjaar een AAS kuur gedaan van 10 weken EW 250 test e.
Vervolgens heb ik 2 weken nolvadex gebruikt de eerste week 30mg per dag en de tweede 20mg per dag.

Het is nu ongeveer 2,5 maanden terug dat ik met de nakuur gestopt ben. Alleen verlies ik nog wel dagelijks meer haar dan normaal is. :( Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee... hoelang duurt zoiets normaal gesproken.

Voor de rest heb ik geen klachten...
Hoor graag jullie adviezen en ervaringen!

Mvg,
Heavy Duty

Hallo iedereen,

Ik heb in het voorjaar een AAS kuur gedaan van 10 weken EW 250 test e.
Vervolgens heb ik 2 weken nolvadex gebruikt de eerste week 30mg per dag en de tweede 20mg per dag.

Het is nu ongeveer 2,5 maanden terug dat ik met de nakuur gestopt ben. Alleen verlies ik nog wel dagelijks meer haar dan normaal is. :( Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee... hoelang duurt zoiets normaal gesproken.

Voor de rest heb ik geen klachten...
Hoor graag jullie adviezen en ervaringen!

Mvg,
Heavy Duty

Test E is geen DHT en op 250mg/week test E ga je mijn inziens geen haar op verliezen. Dit heeft hoogstwaarschijnlijk een andere oorzaak. Ga naar een dokter als dit aanhoudt.

Mvg

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit met een soortgelijk probleem dus vraag ik het ook hier maar eventjes.

Enkele maanden terug test+tren gebruikt en ik heb geen merkbaar haarverlies, maar mn haar groeit gewoon aan 1/3 snelheid ?? Het groeit dus nog wel, maar ongelofelijk traag. Komt dit ook door de aas ?

FF offtopic vraagje: als je nou haaruitval krijgt van een kuur, blijft dat haar wat uitgevallen is dan permanent weg of komt het later weer terug?

kaal scheren die kop

second that..

als je kaal wordt dan word je kaal. Punt. Vroeg of laat.. met middelen als finasteride (wat is bijvoorbeeld finax, proscar en de officiele propecia) zit en minoxidil, keto en al die zooi kan je het wel vertragen en kan je weer dikkere haren terug krijgen, betere haarlijn. Alleen, voor hoe lang? Als je de aanleg ervoor hebt dan word je uiteindelijk kaal.. heb je de aanleg er niet voor en doet dht je totaal niks dan kan je nog zoveel test in je aars stampen.. echt kaal word je niet.

Kortom.. word je kaal, leer het te accepteren en scheer die zooi eraf.

Je lichaam moet hormonaal nog in balans komen. Oestrogeen beschermd je haren, dus de verhouding moet goed zitten met test en dht.

Je bent 39??????? Daar al eens aangedacht?

finasteride en minoxidil aanschaffen. 1mg finasteride en 2x per dag aanbrengen van minoxidil ED zal aardig wat resultaat geven.

Absoluut onnodig om jezelf erbij neer te leggen en je kop kaal te scheren. Tegenwoordig is aardig wat mogelijk en dit wordt alleen maar beter de komende jaren.

finasteride en minoxidil aanschaffen. 1mg finasteride en 2x per dag aanbrengen van minoxidil ED zal aardig wat resultaat geven.

Absoluut onnodig om jezelf erbij neer te leggen en je kop kaal te scheren. Tegenwoordig is aardig wat mogelijk en dit wordt alleen maar beter de komende jaren.

Finasteride helpt dus niet bij DHT middelen als Anavar en Winstrol.

Finasteride helpt dus niet bij DHT middelen als Anavar en Winstrol.

Kerel; lezen!
Hij heeft alleen test gebruikt.

En alsnog; zelfs als je haaruitval hebt door anavar(wat al vrij zeldzaam is)/winstrol zal de combi finasteride/minoxidil na je kuur aanzienlijk helpen.

ik heb ook een kuur gedaan met TestE en TrenE
wk 1-10 1ml/200mg TrenE
wk 1-10 1ml/250mg TestE
nakuur tamoxifen heb ik paar dagen genomen maar gestopt.
na een paar maanden begonnen mijn haren ook vrij had uit te vallen.
ben toen anacaps beginnen te nemen op aanraden van iemand
het uitvallen is toen na een tijdje wel gestopt maar toch vele haren kwijt.
zou graag nog eens een kuur willen nemen maar ik geraak er niet uit van welke producten ik het minste haarverlies zou krijgen.
geen DHT variant zegt men maar welke zijn dit dan?
grtz

geen 19nors (deca, tren), geen dht(primo, mast, winny, zelfs proviron). Gewoon simpel houden door met test te varieren en er eventueel milde middelen zoals bold, anavar mee te stacken.

Anavar is toch ook een DHT middel??!!

Nee, anavar is een dht waarvan een carbon-atoom is vervangen door een zuurstof atoom waardoor het dus geen dht is.

Zit zelf ook voor het eerst op anavar terwijl ik gevoelig ben haaruitval. Zal wel laten weten hoe dat is verlopen. Ik verwacht dat het geen problemen zal opleveren.

Terug
Naar boven