Fitness Seller

haarverlies

cop

Cool Novice
Waardering
0
hey mannen,hoeveel van jullie hebben last van haarverlies bij een kuurtje en wat doen jullie hieraan (behalve afscheren)?

Ik heb er geen last van.

De een heeft het wel, de ander niet.
Kun je vrij weinig aan doen.

Weinig last van maar denk ook dat je er wel wat aanleg voor nodig hebt.

Als je met een erfelijke aanleg voor kaalheid een kuurtje (of meerdere) doet, is de kans groot dat je de neiging tot kaal worden verergert en versnelt. Voorzover ik weet bestaat er geen wondermiddeltje die dit proces tegengaat, op niet meer kuren naar uiteraard.

Maaruh, vallen ze met bosjes uit dan?

• Topic Starter Topic Starter
neen ze vallen niet met bosjes uit...mijn haar dunt uit maar ja ben al 36....ik denk dat de meesten hier nog relatief jong zijn...alhoewel ik al opgemerkt heb dat er nogal wat winny gebruikt wordt...en winny is heel hard voor de haren...dus zullen er wel meer last van hebben dan dat ze het willen toegeven...zal mij enkel moeten gaan bezighouden met deca of npp samen met wat dostinex (tegen decalul)

Haarverlies is bepaald door de genen, dan moet je kijken naar je moederskant. Je moeder geeft dat gen namelijk door.

Finastride erbij en je bent redelijk goed beschermd. (Zolang je het gebruikt uiteraard).

Haarverlies is bepaald door de genen, dan moet je kijken naar je moederskant. Je moeder geeft dat gen namelijk door.

datzelfde vroeg ik onlangs aan mn dokter, maar die sprak dat tegen!? kan evengoed langs vaderkant komen zei hij

ik hoop in elk geval dat het alleen langs moederzijde wordt doorgegeven, want dan ben ik safe:p

gewoon de aas pakken die niet omzetten in DHT

van moederskant klopt niks van. Mijn moederskant hebben allemaal bos haar. Mijn vaders kant allemaal kaal. Ik en mijn broertje: allebei kalend

Het gen voor MPB wordt echt via de moeders kant doorgegeven hoor.

lol ik denk niet dat ie constateert dat zijn moeder en haar zussen haar hebben en hij daarom geen gevaar loopt :D

Kijk je dan ook naar de mannen van je moeders kant?
Daar moet je naar kijken..

haha ;)

lol ik denk niet dat ie constateert dat zijn moeder en haar zussen haar hebben en hij daarom geen gevaar loopt :D

Idd ik kijk dan naar de mannen van mijn moederskant. Deze hebben echt allemaal een bos haar. Mijn vaders kant echter zijn allemaal kaal. Deze zijn met 4 broers en allemaal kalend (een wat meer dan de ander) maar mijn vader is helemaal kaal (op zn 26e) en ik begin behoorlijke inhammen te krijgen (ben 23). Het zal allemaal wel zo zijn van moederskant maar bij mij is het zeker niet zo.

Ik meen laatst ook gelezen te hebben dat het principe van moeders kant inmiddels achterhaald is.

Wat is decalul? En voor wat van de 2 zou je dostinex gebruiken?
Dostinex®: Toepassingen (= indicaties)
Hyperprolactinemie (= verhoogd prolactine-gehalte van het bloed)
Lactatie (= melkproductie en -afscheiding), onderdrukking van; na de bevalling (= post partem)
[Link niet meer beschikbaar]
MBP komt normaal langs moeders kant maar het kan evengoed langs vaders kant komen.

een decalul is een potentieel heel dikke lul, alleen krijg je hem nog met moeite recht:p

Wat is decalul? En voor wat van de 2 zou je dostinex gebruiken?

Om een serieus antwoord te geven, de befaamde impotentie die deca kan veroorzaken, aka deca-d*ck. Persoonlijk geen last van, alhoewel mijn hoogste dosering maar op 250mg lag en gestacked met test. Zoek daar maar eens op via google of hier :)

• Topic Starter Topic Starter
ja dostinex wordt gebruikt om decalul tegen te gaan...deca zou de prolactinespiegels nogal doen stijgen ipv de oestrogenen

Terug
Naar boven