Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

?--------------------------------------------------------------------------------
Lees dit eens
Er is een nieuw haargroeimiddel op de markt (of dat zal er snel zijn) dat Dutasteride heet. Het werkt beter/sterker dan Finasteride; een zeer bekend middeltje/pilletje om je haar terug te laten groeien.
Net zoals Finasteride is Dutasteride een zwak anti-androgeen. Maar het doet iets geheel anders dan je testosteron onderdrukken: het onderdrukt de aanmaak van metabolieten van testosteron (de stoffen die uit testosteron worden gesynthetiseerd). Het blijkt namelijk uit veel onderzoeken dat testosteron helemaal niet de hoofdschuldige is van haaruitval, maar juist de afgeleiden van testosteron. De meest bekende metaboliet is Di-Hydro-Testosteron, ook wel DHT genoemd. Er zijn meerdere verschijningsvormen van DHT in je lichaam. Op dit stofje reageren haarcellen nogal allergisch; ze verzwakken/verdunnen en uiteindelijk blijft de haar weg of zo dun dat het geen naam meer mag hebben.
Stel je neemt een keur van test, en je neemt dit goedje in om haarverlies tegen te gaan
Werkt dat dan niet tegenstrijdig![]()
Nee, het blokkeert alleen 5-ar type 1 en 2 wat verantwoordelijk is voor de omzetting van testosteron in DHT.
Daardoor houd je meer testosteron over, maar je zal waarschijnlijk minder gainen en vrijwel zeker gyno krijgen.
??gebruik momenteel dutasteride....zwaar spul..je krijgt er gegarandeerd gyno van..dus neem ik om de 3 dagen letrozolone...heb onlangs een kort kuurtje test prop gedaan 100mg/3dagen...enkel droge spiermassa...geen vochtopname...binnenkort weer 4 weken aan de prop samen met duta en letro...

gebruik momenteel dutasteride....zwaar spul..je krijgt er gegarandeerd gyno van..dus neem ik om de 3 dagen letrozolone...heb onlangs een kort kuurtje test prop gedaan 100mg/3dagen...enkel droge spiermassa...geen vochtopname...binnenkort weer 4 weken aan de prop samen met duta en letro...

Kan iemand me vertellen wat gino is
En of de gevolgen van het nemen van dir middel de prestaties van een test kuur nadelig zullen beinvloedden??
ik krijg morgen een haartransplantatie kost me 3000 eurotjes
krijg er een gegarandeerde haargroei bij wordt ondertekend en pillen om te voorkomen dak kaaler zou worden in toekomst
dus ben benieuwd
Nee, als je het echt op safe wilt spelen kan je beter een combinatie van minoxidil 5%, topical spironolactone 5% en ketoconazol shampoo gebruiken in plaats van een 5-ar blokker.
Als je toch finasteride of dutasteride wilt gebruiken, hou dan nolvadex bij de hand, en houd er rekening mee dat je kuur tegen kan vallen.
P.s. ben je van plan om te kuren? Ik raad je aan om eerst het eea te leren over roids en het endocriene stelsel, want ik heb het idee dat je het verschil tussen testosteron en oestrogeen nog niet eens weet.