AndroidHealthClinic

haarverlies

Ik lees hier dat het niet zo goed is voor je hart.

Ook bij beginnen de haarlijntjes zichtbaar te worden. Ik maak me er niet druk om. Gewoon kaal scheren. Hoef ik ook geen conditioners meer te halen, scheelt me weer geld. KAn ik dat weer gebruiken voor mijn HGH.
He wacht ff.... ik ga me gelijk kaal scheren.:D

--------------------------------------------------------------------------------

Lees dit eens

Er is een nieuw haargroeimiddel op de markt (of dat zal er snel zijn) dat Dutasteride heet. Het werkt beter/sterker dan Finasteride; een zeer bekend middeltje/pilletje om je haar terug te laten groeien.

Net zoals Finasteride is Dutasteride een zwak anti-androgeen. Maar het doet iets geheel anders dan je testosteron onderdrukken: het onderdrukt de aanmaak van metabolieten van testosteron (de stoffen die uit testosteron worden gesynthetiseerd). Het blijkt namelijk uit veel onderzoeken dat testosteron helemaal niet de hoofdschuldige is van haaruitval, maar juist de afgeleiden van testosteron. De meest bekende metaboliet is Di-Hydro-Testosteron, ook wel DHT genoemd. Er zijn meerdere verschijningsvormen van DHT in je lichaam. Op dit stofje reageren haarcellen nogal allergisch; ze verzwakken/verdunnen en uiteindelijk blijft de haar weg of zo dun dat het geen naam meer mag hebben.

Stel je neemt een keur van test, en je neemt dit goedje in om haarverlies tegen te gaan???

Werkt dat dan niet tegenstrijdig???

Lijkt me wel he als het anti- androgeen werkt..:)

Ja maar werkt dat dan zo dat het gevolgen zal hebben met de resultaten van de kuur gezien de trainprestaties????

Of dat dat verder geen echte gevolgen zal hebben....

Dit s ff de hele link:
Over haargroeimiddelen

Er staat ook dat de testosteromproductie omhoog zal gaan bij het slikken van dit middel, omdat het lichaam het gevoel heeft dat te weinig wordt aangemaakt, wat goed zou zijn voor sporters.

Maar dat gen wat dan uitgeschakeld wordt, bij het slikken van dit middel, is dat belangrijk gezien de resuktaten van de kuur??

Dat vraag ik me af?

Greetz

Laatst bewerkt:
--------------------------------------------------------------------------------

Lees dit eens

Er is een nieuw haargroeimiddel op de markt (of dat zal er snel zijn) dat Dutasteride heet. Het werkt beter/sterker dan Finasteride; een zeer bekend middeltje/pilletje om je haar terug te laten groeien.

Net zoals Finasteride is Dutasteride een zwak anti-androgeen. Maar het doet iets geheel anders dan je testosteron onderdrukken: het onderdrukt de aanmaak van metabolieten van testosteron (de stoffen die uit testosteron worden gesynthetiseerd). Het blijkt namelijk uit veel onderzoeken dat testosteron helemaal niet de hoofdschuldige is van haaruitval, maar juist de afgeleiden van testosteron. De meest bekende metaboliet is Di-Hydro-Testosteron, ook wel DHT genoemd. Er zijn meerdere verschijningsvormen van DHT in je lichaam. Op dit stofje reageren haarcellen nogal allergisch; ze verzwakken/verdunnen en uiteindelijk blijft de haar weg of zo dun dat het geen naam meer mag hebben.

Stel je neemt een keur van test, en je neemt dit goedje in om haarverlies tegen te gaan???

Werkt dat dan niet tegenstrijdig???

Nee, het blokkeert alleen 5-ar type 1 en 2 wat verantwoordelijk is voor de omzetting van testosteron in DHT.
Daardoor houd je meer testosteron over, maar je zal waarschijnlijk minder gainen en vrijwel zeker gyno krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
gebruik momenteel dutasteride....zwaar spul..je krijgt er gegarandeerd gyno van..dus neem ik om de 3 dagen letrozolone...heb onlangs een kort kuurtje test prop gedaan 100mg/3dagen...enkel droge spiermassa...geen vochtopname...binnenkort weer 4 weken aan de prop samen met duta en letro...

gebruik momenteel dutasteride....zwaar spul..je krijgt er gegarandeerd gyno van..dus neem ik om de 3 dagen letrozolone...heb onlangs een kort kuurtje test prop gedaan 100mg/3dagen...enkel droge spiermassa...geen vochtopname...binnenkort weer 4 weken aan de prop samen met duta en letro...

Kan iemand me vertellen wat gino is???
En of de gevolgen van het nemen van dir middel de prestaties van een test kuur nadelig zullen beinvloedden??

En of de gevolgen van het nemen van dir middel de prestaties van een test kuur nadelig zullen beinvloedden??

Gyno is borstvorming, toename van borstklierweefsel veroorzaakt door oestrogeen.
Zoals ik al zei zal dutasteride de prestaties van een testosteron kuur inderdaad nadelig beinvloeden.

Nee, als je het echt op safe wilt spelen kan je beter een combinatie van minoxidil 5%, topical spironolactone 5% en ketoconazol shampoo gebruiken in plaats van een 5-ar blokker.
Als je toch finasteride of dutasteride wilt gebruiken, hou dan nolvadex bij de hand, en houd er rekening mee dat je kuur tegen kan vallen.

P.s. ben je van plan om te kuren? Ik raad je aan om eerst het eea te leren over roids en het endocriene stelsel, want ik heb het idee dat je het verschil tussen testosteron en oestrogeen nog niet eens weet.

@doorzetter: Ben je van plan te gaan kuren? Zo ja.. wat?
Heb je hier al veel gelezen? en je in de materie verdiept? Aangezien je vraagtekens hebt als je het woord "gyno" hoort.

ik krijg morgen een haartransplantatie kost me 3000 eurotjes
krijg er een gegarandeerde haargroei bij wordt ondertekend en pillen om te voorkomen dak kaaler zou worden in toekomst
dus ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
die pilletjes zijn finasteride(propecia)....

Nee, als je het echt op safe wilt spelen kan je beter een combinatie van minoxidil 5%, topical spironolactone 5% en ketoconazol shampoo gebruiken in plaats van een 5-ar blokker.
Als je toch finasteride of dutasteride wilt gebruiken, hou dan nolvadex bij de hand, en houd er rekening mee dat je kuur tegen kan vallen.

P.s. ben je van plan om te kuren? Ik raad je aan om eerst het eea te leren over roids en het endocriene stelsel, want ik heb het idee dat je het verschil tussen testosteron en oestrogeen nog niet eens weet.

Klasse post! :thumb: Zonder kuren gebruik ik om de dag 5% topical monixidil en met een kuur erbij ook de spironolactone. Dit is voor mij voldoende, mocht ik meer nodig hebben zou ik direct kiezen voor de 12,5% topical minoxidil. Superspul en het kost geen drol in vergelijking met orale middelen als dutasteride of andere fancy pillen/smeersels.

hoop dat het er beter uit gaat zien dan bij die joling

Terug
Naar boven