Fitness Seller

haarverlies

Klasse post! :thumb: Zonder kuren gebruik ik om de dag 5% topical monixidil en met een kuur erbij ook de spironolactone. Dit is voor mij voldoende, mocht ik meer nodig hebben zou ik direct kiezen voor de 12,5% topical minoxidil. Superspul en het kost geen drol in vergelijking met orale middelen als dutasteride of andere fancy pillen/smeersels.

Let wel op dat als je teveel minoxidil gebruikt, je een vergroot hart kan krijgen.
Minox verlaagd namelijk je bloeddruk.

beachman, heb je al pics :P

Laatst bewerkt:
Ik heb net nog even zoeken maar kreeg even geen onderzoek gevonden.

In iedergeval ik heb regelmatig gelezen dat mensen die 2x minox 5% aanbrachten een wat verlaagde bloeddruk kregen, wat soms resulteerde in hoofdpijn. Die symptonen gingen meestel weg nadat ze het maar 1x perdag toebrachten.

In iedergeval misschien toch nuttig om dit in je achterhoofd te houden?

Gewoon kaal scheren je plaat! dames vallen nml op ruige kale en gespierde mannen.
als je al die andere middeltjes neemt is het enkel uitstel van executie en kost je nog eens klauwen geld die je ook aan voeding/supps kan besteden.
Tijdje terug hoorde ik van een oude BB,r een wijze kreet nml "een goede bodybuilder is kaal en heeft geen kloten" deels zit er natuurlijk een kern van waarheid in, maar dan wel liefst toch met een gevult zakje:rolleyes:

Terug
Naar boven