Fitness Seller

Testesteron en ai

• Topic Starter Topic Starter
Je hoeft ook niet perse iets te voelen. Het is geen alcohol of cocaïne.
Tuurlijk ga je iets moeten voelen je spijt hormonen in je lichaam , het belangrijkste is het libido als je op hogere doseringen geen verhoogde libido hebt moet je dingen gaan afvragen

wat zeggen je bloedwaardes met alleen test? en waarom de keuze om uberhaupt voor proviron te gaan? niks laat me weten waarom je de keuzes maakt die je maakt

Tuurlijk ga je iets moeten voelen je spijt hormonen in je lichaam , het belangrijkste is het libido als je op hogere doseringen geen libido hebt moet je dingen gaan afvragen
Ik zet nu 375 test en 60mg deca pw kracht en gewicht doet wat het moet maar mijn libido is niks anders aan hoor. Honger is ook wat het altijd al was. Gear is 100% echt.

Tuurlijk ga je iets moeten voelen je spijt hormonen in je lichaam , het belangrijkste is het libido als je op hogere doseringen geen verhoogde libido hebt moet je dingen gaan afvragen
ook verhoogd libido hoef je niet te voelen... een verschil van 20% gaat je echt niet zomaar opvallen maar toch is het een flinke boost, zelfde met 20% boost op je test waardes

Ik voel alleen de eerste weken na cruise dat me libido hoger is daarna stabiliseert het weer.

Tren is een ander verhaal.

Ik heb bij 2gram test only nog geen ai nodig.

Terug
Naar boven