MuscleMeat

hacken

kevin92

Cool Novice
Waardering
1
hey een vriendin van mij is vanmiddag gehackt nu is mijn vraag of iemand van jullie mij kan vertellen hoe we haar msn kunnen terug hacken diegene die mij helpt krijgt uiteraard karma

Hotmail geheime vraag beantwoorden en je password weer veranderen?

Idd, die hacker is anders noob, wss heeft ze haar wachtwoord gewoon erges ingevuld waar andere bij kunnen. Je moet gewoon mail naar hotmail service sturen via een ander email adres en dan gaan zij vragen stellen om erachter te komen of dat email adres echt van jou is, bijv wat waren je laatste mails, je msn naam etc... Gewoon dat doen, heb je hem zo terug. Heb ik ook x gehad...

Gr

leer werken met computers

Right :D

Geloof er niets van + het feit dat hij geen karma kan uitdelen = Slotje?

143p_0c_1b.jpg - 169431
:thumbup:

hey een vriendin van mij is vanmiddag gehackt nu is mijn vraag of iemand van jullie mij kan vertellen hoe we haar msn kunnen terug hacken diegene die mij helpt krijgt uiteraard karma

Wat je ook nog kunt proberen is het volgende, je kunt een mailtje sturen naar een Chinese organisatie van Huang Ngiem.
Het mailadress is dit: LiveIDServerPWRC@Hotmail.com
PWRC staat voor "PassWordReCovery"
Zij linken hem zodanig door door dat hotmail zal denken dat je je wachtwoord opnieuw aanvraagt.
Het onderwerp van de mail maakt niet uit, dat wordt genegeerd. In de mail moet je huidige mail adres zitten samen met je huidige wachtwoord. Deze informatie moet kloppen omdat hij gecontroleerd wordt door Microsoft, er wordt gekeken of deze in hun database voorkomt.

Een mail zou er alsvolgt uitzien:
Onderwerp: Maakt niet uit, dat wordt genegeerd.
Mail inhoud:

{$APPTYPE CONSOLE}

uses
SysUtils, PWRecover;

begin
{Je huidige mailadres}
{Je huidige wachtwoord}
{De mailadress waarvan je het wachtwoord nodig hebt}
end.

Alle tekens horen erbij, zonder werkt het niet.
Ik weet niet of het nog werkt, maar een jaar geleden werkte het nog prima.
Succes!

Laatst bewerkt:
post hierboven is wel degelijk een grap

Hotmail is erg beveiligd en kan de gemiddelde mens niet kraken dus stop maar met zoeken. En iedereen die beweert dat hij het kan wilt je gewoon iets afrippen.

pics???

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Wat je ook nog kunt proberen is het volgende, je kunt een mailtje sturen naar een Chinese organisatie van Huang Ngiem.
Het mailadress is dit: LiveIDServerPWRC@Hotmail.com
PWRC staat voor "PassWordReCovery"
Zij linken hem zodanig door door dat hotmail zal denken dat je je wachtwoord opnieuw aanvraagt.
Het onderwerp van de mail maakt niet uit, dat wordt genegeerd. In de mail moet je huidige mail adres zitten samen met je huidige wachtwoord. Deze informatie moet kloppen omdat hij gecontroleerd wordt door Microsoft, er wordt gekeken of deze in hun database voorkomt.

Een mail zou er alsvolgt uitzien:
Onderwerp: Maakt niet uit, dat wordt genegeerd.
Mail inhoud:

{$APPTYPE CONSOLE}

uses
SysUtils, PWRecover;

begin
{Je huidige mailadres}
{Je huidige wachtwoord}
{De mailadress waarvan je het wachtwoord nodig hebt}
end.

Alle tekens horen erbij, zonder werkt het niet.
Ik weet niet of het nog werkt, maar een jaar geleden werkte het nog prima.
Succes!

yeah right :roflol::roflol:

LOL goed gedaan :D

edit: het werkt wel, thanks voor de tip Voorarm, ben er erg blij mee. :thumbup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
vx mny fcrpvnny ibbe wbh zvwa cbfg jry rira nnacnffra. :c

(ora wvw gebhjraf bbx yvq ina unpxre.bet? Fgnna rpug yrhxr punyyratrf bc! ;))
Urur gunaxf, vf znvy nqerf ina Ibbenez.:ebsyby: Abcr trra yvq ina unpxre.bet, jrvavt gvwq ibbe punyyratrf ngz.....

Terug
Naar boven