Fitness Seller

Haider zat dronken achter het stuur

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
WENEN - De zaterdag door een auto-ongeluk omgekomen Oostenrijkse politicus Jörg Haider had drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed. Dit heeft zijn rechtspopulistische partij BZÖ woensdag laten weten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al eerder werd bekend dat Haider 142 kilometer per uur reed in mistig weer. Dat is volgens de autoriteiten in Klagenfurt de oorzaak van zijn dodelijke ongeluk geweest.

Haider (58), de regeringsleider van de provincie Karinthië, reed op het fatale moment even ten zuiden van Klagenfurt meer dan twee keer zo snel als daar is toegestaan.

http://www.nu.nl/news/1791020/21/Haider_zat_dronken_achter_het_stuur.html
Blijkbaar was hij levensmoe ofzo.

jezus dat is wel dom ja... maar ach dit zal de complotters niet tegenhouden

Haider, zo zonde dat je dat gedaan hebt man.

Al die rechtse kliek rijdt altijd dronken 2 maal de snelheid in dichte mist. Dan vraag je er wel om natuurlijk.

Ik trek mijn 'rip' weer terug.

Geen medelijden voor mensen die dronken achter het stuur kruipen. Hij had anderen (kinderen) kunnen doodrijden, gezinnen kapot kunnen maken. Iemand die dronken achter het stuur kruipt is niets anders dan een zware crimineel.

Geen medelijden voor mensen die dronken achter het stuur kruipen. Hij had anderen (kinderen) kunnen doodrijden, gezinnen kapot kunnen maken. Iemand die dronken achter het stuur kruipt is niets anders dan een zware crimineel.

Sluit me hier bij aan.

alstjeblieft zeg, hij rijdt op de snelweg. Daar lopen geen kinderen :rolleyes:

Gelukkig ben jij geen rechter.....

Kunnen er geen kinderen in andere auto's zitten misschien ???

alstjeblieft zeg, hij rijdt op de snelweg. Daar lopen geen kinderen :rolleyes:

Gelukkig ben jij geen rechter.....

1. Het was geen snelweg
2. Een lul-argument want als je autorijdt moet je ook weer van de snelweg af na een tijdje.

Met 1,8 promille achter het stuur is gewoon zwakzinnig. Maarja, dat past wel bij Haider met zijn bekrompen ideeën.

Neemt zo'n man een lik-op-stuk-beleid dan niet gewoon al te serieus?

Ik bedoel: beschonken achter het stuur zitten zwaar bestraffen: helemaal voor
Maar om nu jezelf hiervoor om te brengen.

stomme actie

had 'm verstandiger ingeschat

jammer idd

Terug
Naar boven