Fitness Seller

Haider zat dronken achter het stuur

tja dan roep je het wel over jezelf af..

God straft............vroeg of laat!
:roflol:

dronken? 2 liter bier, denk dat de meeste diplomaten een stuk meer weg kunnen tikken voordat ze uberhaupt het stadium 'aangeschoten' bereiken.

hij is te extreem naar rechts uitgeweken:roflol:

Reed veel te hard, in mist, gedronken. Vind het wel erg extreem.

Geen medelijden voor mensen die dronken achter het stuur kruipen. Hij had anderen (kinderen) kunnen doodrijden, gezinnen kapot kunnen maken. Iemand die dronken achter het stuur kruipt is niets anders dan een zware crimineel.

Ongelooflijk dom en onverantwoordelijk, maar geen zware crimineel (ook al zijn die dat ook). Niemand verdient zo'n ongeluk, daar hebben we (taak:rolleyes:)straffen voor.

Laatst bewerkt:
Waar o waar is Arnoldfan nu?:roflol:

alstjeblieft zeg, hij rijdt op de snelweg. Daar lopen geen kinderen :rolleyes:

Gelukkig ben jij geen rechter.....
Al rijdt hij geen kinderen dood dan misschien hun vader die toevallig op de snelweg rijdt.

Ik ben ook fors tegen alcohol achter het stuur, heb het vroeger ook wel is gedaan :mad:

alstjeblieft zeg, hij rijdt op de snelweg. Daar lopen geen kinderen :rolleyes:

Gelukkig ben jij geen rechter.....

Mafkees, op de snel weg kan je ook brokken maken....en dus ook mensen aanrijden.
Natuurlijk is het zwaar crimineel om dronken te gaan rijden.

------------------------------------------------------------------------

Maar daarom verdient iemand nog niet de dood.
Het is vreselijk hoe hier zo kort na zijn tragische dood de grappen al worden gemaakt.

Voor een ieder die dat doet weet absoluut niet hoe het is om iemand te verleizen.
Diegenen kunnen zich niet inleven...denk op zn minst aan de nabestaanden.
Hij was verdomme op weg naar een familiefeest.

Maar ook jullie k*tpubers zullen die pijn ooit wel voelen....hopelijk iemand dichtbij zodat het flink veel pijn doet.
En dat maar veel mensen de spot drijven met jullie verlies, sterf maar langzaam in verdriet!

Met name het ''no more Haider'' topic is te ziek voor woorden....als ik daar sommige reply's lees....ik kots daar op bepaalde leden:kots:

Het gaat niet om een 'gewoon ongeluk'. Zie mijn post vb toen ik het nieuws eerst vernam. Was gewoon 'rip'.
Maar dronken achter stuur rijden + 2x over de limiet gaan => daarvoor kan je moeilijk respect/medeleven opbrengen. Nog steeds erg jammer voor zijn familieleden, maar denk ook maar eens aan anderen die hij ernstig kon verwonden.

sjit happens when your drunk

Gebrek aan levenservaring...maar gezien je leeftijd is dat wel weer te snappen knul.

Mafkees, op de snel weg kan je ook brokken maken....en dus ook mensen aanrijden.
Natuurlijk is het zwaar crimineel om dronken te gaan rijden.

-----------------------------------------------------------------------

Maar daarom verdient iemand nog niet de dood.
Het is vreselijk hoe hier zo kort na zijn tragische dood de grappen al worden gemaakt.

Voor een ieder die dat doet weet absoluut niet hoe het is om iemand te verleizen.
Diegenen kunnen zich niet inleven...denk op zn minst aan de nabestaanden.
Hij was verdomme op weg naar een familiefeest.

Maar ook jullie k*tpubers zullen die pijn ooit wel voelen....hopelijk iemand dichtbij zodat het flink veel pijn doet.
En dat maar veel mensen de spot drijven met jullie verlies, sterf maar langzaam in verdriet!

Vrij inconsequent, waarde BigMaus.

Een tragische dood? Sorry, maar vind het weinig 'tragisch'. Behoorlijk te verwachten eigenlijk als je met je zatte hoofd als een wilde aan het rijden slaat. Figuurlijk gesproken 'vraag je er dan ook om'. (kwestie van levenservaring of gezond verstand om dergelijke zaken te weten)

Valt er wellicht niet ook wat te zeggen voor hetgeen hij z'n familie heeft aangedaan, door z'n volstrekt onverantwoordelijke gedrag?

Terug
Naar boven