Fitness Seller

Breaking News Haider zat NIET dronken achter het stuur!

Ik heb dit verhaaltje er ook al bijgehoord :p

Oostenrijk: Zaterdag 11 oktober overleed de extreemrechtse politicus Jörg Haider (foto), hij kwam om het leven na een auto ongeluk in het zuiden van het land. En nu volgens een laatste rapport door de Duitse krant de Bild was Haider vlak voor zijn ongeluk nog gespot in een homo-café.

Het gonsde al jaren van de geruchten dat Haider homo/biseksueelzou zijn, hij werd al eerder in een homo zaak gespot. Volgens het bericht in de Duitse krant was Haider eerst op een launch party van een nieuwe Oostenrijkse krant, daarna ging hij naar Stadtkraeme, een populaire en bekende homo nachtclub. Hij werd vroeger al vaak gezien in het gezelschap van knappe blonde tienerboys. Om 1.AM verliet hij de homo club en een half uurtje later verongelukte hij.

Haider vloog met 142 km per uur en drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in het bloed meermaals met zijn wagen over kop. Zijn extreemrechtse ideeën zorgde voor heel wat spanningen, maar ondanks zijn uitspraken over buitenlanders kreeg hij een groot deel van de Oostenrijkse bevolking achter zich.

Hij provoceerde regelmatig met omstreden uitspraken over buitenlanders en nazi-Duitsland, meermaals moest hij zich daarvoor verantwoorden voor de rechtbank. Toen zijn partij in de regering kwam kondigde enkele EU-partners sancties af tegen Oostenrijk. In 2000 trad hij af als parTeider en in 2005 richtte hij een nieuwe extreemrechtse partij op. Haider laat een vrouw en twee dochters achter.

Zou wel erg ranzig zijn als het waar is. Heeft gewoon een vrouw en twee dochters thuis zitten.

:kots:

Tja..........................

Wie zei in één van de eerste posts dat hij op weg was naar een verjaardagsfeestje van zijn (groot)moeder ? Om 1u 'snachts ?

Zijn grootmoeder werkt achter de vitrine of zo ?

Komop zeg.

Aanvaard het gewoon;

Haider was een extreem rechtse bezopen veel te hard rijdende zak en is nu dood.

Ik wens niemand de dood toe, but than again, Ik wens ook niemand een concentratiekamp toe...

Wie zei in één van de eerste posts dat hij op weg was naar een verjaardagsfeestje van zijn (groot)moeder ? Om 1u 'snachts ?

Komop zeg.

Aanvaard het gewoon;

Haider was een extreem rechtse bezopen veel te hard rijdende zak en is nu dood.

Ik wens niemand de dood toe, but than again, Ik wens ook niemand een concentratiekamp toe...

Haider ook niet.
Het zijn werkkampen!! Begrijp dat nou eens.

Het was een n*ger !

Haider, die alleen in de auto zat, liep zware verwondingen op aan het hoofd en borstkas en overleed kort daarop. Hij zou vandaag in de deelstaat Karinthië een familiefeest ter ere van de 90ste verjaardag van zijn moeder bijwonen.

Werkkampen ???, volgens mij hebben die joden daar nooit gewerkt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Concentratiekamp#Werkkampen

Terug
Naar boven