MuscleMeat

Hakkkkeeuuuhhhh !!!!!!!!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

Ik ga niet vaak, kost me teveel, maar vind het wel supergaaf :D
Binnenkort naar Dortmund, 8 oktober. MOH, wie gaan er nog meer?
 
Nightmare in rotterdam, 17 dec. in... Rotterdam :) ahoy hal
Misschien ook thunderdome 2005 in utrecht maar dat weet ik nog niet.
 
afgelopen jaar nightmare geweest dit jaar paar hardcore feesten(en terror) in den haag afgeweest
 
Nightmare enzo zal ik ook niet heen gaan... Teveel rellen en teveel wazi's dwazi's.. kijk maar hoe je 't noemt...

Ik erger me ook kapot aan sommige houthakkers en Helga's...

Binnenkort is "GhostTown" weer... 100% oldskool... Dat lijkt me gaaf om weer mee te maken... Maarja.....


BTW..... MC Da TMC traint bij bij in de gym... ;) Misschien kennen jullie 'm nog wel:

"One, two, three... And the place to be... He's my favourite DJ, and i'm da TMC... HIT IT..!!!!!! DengDengDengDeng enz.... ghehehehe
 
KaLe zei:
Ik erger me alleen zwaar rot aan de wazi's die daar de boel bij elkaar pogoen. Ik kom nog van de 2e generatie, dus die houthakkers en helga's zie ik niet zitten.

:thumbs:

Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik meemaakte. Ik was al een aantal jaartjes uit het feestwereldje, tot ik ineens n jaar of 3 terug in een of andere tent een stel lonsdale boerentrienen de houthakkershoempapa dans zag doen ???

Vreemde generatie is dat...onbegrijpelijk.
 
Test_Addicted zei:
"One, two, three... And the place to be... He's my favourite DJ, and i'm da TMC... HIT IT..!!!!!! DengDengDengDeng enz.... ghehehehe
:cool:
 
Leviathan zei:
:thumbs:

Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik meemaakte. Ik was al een aantal jaartjes uit het feestwereldje, tot ik ineens n jaar of 3 terug in een of andere tent een stel lonsdale boerentrienen de houthakkershoempapa dans zag doen ???

Vreemde generatie is dat...onbegrijpelijk.

ja opzich... maar dat dacht de 1ste generatie ook weer over ons.. met de kale koppen en aussies ;)
 
Rob G zei:
Laatste feest was 3 steps ahead for life. Daarvoor regelmatig kleine feestin in de buurt en een keer MOH geweest in Eindhoven. Maar begopn me zo te ergeren aan het hersenloze volk en de baggere sfeer op die feestjes dus nu alleen nog maar naar techno feesten, qua dance muziek dan.


Voor mij helemaal hetzelfde.:) Ik hield trouwens zoiezo meer van techno al.
 
Yep , ik ben een gabber van het eerste uur, hoewel ik moet zeggen dat ik nu toch echt vaak feestjes skip. Ik wordt echt een beetje te oud, het publiek wordt steeds jonger en teveel wazi's. Er is een hoop veranderd en de sfeer is het niet ten goede gekomen. Ik hoop dat de saamhorigheid van vroeger ( gdvr wat klink ik oud) weer eens terug komt, dan zal ik weer wat vaker hc-feesten bezoeken.
Ik ga tegenwoordig liever naar hardere techno feesten, oldschool enz. Dit omdat de sfeer daar beter is ! (en de vrouwen mooier)!
 
KaLe zei:
ja opzich... maar dat dacht de 1ste generatie ook weer over ons.. met de kale koppen en aussies ;)

Das waar maar die overgang tussen beide generaties was nog niet zo heel groot. Met de komst van het Lonsdale gepeupel is er een compleet andere manier van 'dansen' erbij komen te kijken.

Tussen de huidige en de 2e generatie gabbers zit een ontzettend grote generatiekloof. :D

Damn I sound so old......
 
je moet gewoon weten naar welke hardcore feesten je gaat... er zijn nog genoeg feesten waar bijna geen houthakkers en terror helga's rond lopen.

alleen op feesten zoals moh zie je alleen maar van die houthakkers
 
run-ner zei:
jaah :D ik probeer meestal wel 1 party per maand mee te pakken

Ik ook, Mindcontroller is de volgende. Dominator de laatste.

KaLe zei:
Als ik nog naar een groot feest ga, dan is het early rave. Kleinere feestjes wil ik nog wel eens gaan als er hardcore t/m speedcore word gedraait. Ik erger me alleen zwaar rot aan de wazi's die daar de boel bij elkaar pogoen. Ik kom nog van de 2e generatie, dus die houthakkers en helga's zie ik niet zitten.

Die gasten en wijven waren de reden dat ik een hele tijd niet meer geweest was. Een aantal jaren terug had ik een Hindoestaans-Surinaamse vriendin en wilde ik echt niet met dat soort types op een feest staan. Mijn toenmalige vrienden hadden er minder moeite mee daarentegen. :(

Maar nu is het al een heel stuk minder gelukkig met die mafkezen, alleen bij MoH dus wel.

Hardcore ben je niet voor even, maar voor de rest van je leven!! :D
 
Leviathan zei:
Das waar maar die overgang tussen beide generaties was nog niet zo heel groot. Met de komst van het Lonsdale gepeupel is er een compleet andere manier van 'dansen' erbij komen te kijken.

Tussen de huidige en de 2e generatie gabbers zit een ontzettend grote generatiekloof. :D

Damn I sound so old......

Vroeger was DE tijd. Man wat heb ik een hoop dingen meegemaakt, echt tof.

De huidige generatie kan zich niet voorstellen hoe het toen was.
 
Zelf ook mee bezig geweest van 1995 t/m 2000. Draaide elke week op ander hakkuh feestje. Heb het nu totaal gezien. Nu liever drum 'n bass/chemical. Leuker publiek ook.
 
nu we het toch hebben over hardcore wil ik jullie even wijzen op de gevaren van deze muziek :rolleyes:

Bij een grote hardcore houseparty, Nightmare in Rotterdam 2004 in de Ahoy, troffen we (toen we een uurtje naar binnen gingen) het volgende aan:

Voorin de zaal stonden drie kruizen van zeker ieder 10 meter hoog over de volle breedte van de zaal. Deze kruizen symboliseerden natuurlijk Golgotha..... In die kruizen werden videobeelden vertoond verband houdend met de naam van het feest: Nightmare (nachtmerrie). De DJ stond onder aan het middelste kruis zijn werk te doen. De muziek was hard en agressief. We hoorden teksten die telkens werden herhaald waarvan de meest opvallende was: "Christianity must die " vertaald: "Christendom moet sterven". Boven in de zaal waren vier enorme hellehonden opgehangen die met grote klauwen naar de jongeren in de zaal grepen. Buiten de Ahoy waren diverse reclameborden waarop de jongeren werden uitgenodigd om ook naar andere harde housefeesten te komen. Deze feesten dragen namen als "Total Darkness" en "Hellraiser".

We raden je aan hiermee niet lichtzinnig om te gaan en te denken te kunnen ontkomen aan de negatieve geestelijke invloed wanneer je je blootstelt aan deze muziek(scene).


Wat heeft housemuziek nou met satan te maken?
Er wordt verondersteld dat satan, voordat hij in opstand kwam tegen God, aangesteld was voor de aanbidding en de muziek in de hemel (De Bijbel; het boek Ezechiël, hoofdstuk 28). Hij weet dan ook veel van muziek af, hij is echt een expert. Hij weet dus precies hoe hij mensen door middel van muziek in zijn greep kan krijgen. Muziek is 'het' middel om zijn ideeën op jou over te brengen. Nu vraag je je waarschijnlijk af: 'hoe?'. Onder invloed van drugs in combinatie met een keiharde beat, raak je heel snel in trance. Als je in trance bent, ligt jouw geest helemaal open, bloot dus. Je bent als een spons die alles opzuigt. Het is bekend dat wanneer je in trance bent, jouw wil om zelf te selecteren wat je wel of niet toe wilt laten, is uitgeschakeld. Je betreedt in trance andere bewustzijnsniveau´s waardoor je heel makkelijk beïnvloedbaar bent en waardoor je in contact komt met die geestelijke wereld. Satan is er altijd op uit om het kwaad in de harten en het denken van mensen te zaaien en uit te werken. House?muziek is een hele goede manier omdat massaal te doen. Denk dan aan haat, duistere sfeer, depressie, onverschilligheid, dood, angst, onrust, egoïsme, zelfmoord, rebellie tegen God en je medemens, eenzaamheid, liefdeloosheid enzovoort. Wanneer je jezelf openstelt voor de duisternis van satan zul je ervaren dat satan in meer of mindere mate steed meer van jouw persoonlijkheid gaat vormen, door zijn denken op jou over te brengen. Als je je opent voor deze invloeden, leg je zo ook een binding met die geestelijke wereld die erachter zit.

bron: www.naarhouse.nl (jezusbus)

:D :D
 
^ haha, ik heb die site veen bekeken. Wat een prutsers zeg :D
 
meer techno persoon, heb wel wat hardcore op men ipod staan.

Lagoa, the oh, Cherrymoon.....
 
haha ja lol die rode jezusbus staat er zowat bij elk feest bij :D
 
run-ner zei:
je moet gewoon weten naar welke hardcore feesten je gaat... er zijn nog genoeg feesten waar bijna geen houthakkers en terror helga's rond lopen.

Noem eens voorbeelden...?

run-ner zei:
alleen op feesten zoals moh zie je alleen maar van die houthakkers

Ghehehe... op de feesten van 1 van de 2 grootste hakkuh-negers van NL Bass-D.... whahahahaha.... Wat een sukkels....
 
Back
Naar boven