MuscleMeat

Hakkkkeeuuuhhhh !!!!!!!!!!!!!!

Bezoekers in dit topic

ik was in maart naar hardcore 4 life geweest in tropicana
 
1 oktober project hardcore dat lijk mijn eerste feessie te worden nu. Iemand wel is geweest in de silverdome?? schijnt wel dat ze sinds een jaar ofzo nieuwe soundsystem hebben dat echt super is :D
 
Over 2 weken Mindcontroller.
 
Wou ik ook heen maar heb die zaterdag op zondag een zilveren bruiloft en zit dan in duitsland, erg jmmr maarja project hardcore wou ik ook graag heen dus als ik nog wat mensen kan vinden in de buurt die meewillen ga ik daar ook zeker heen, staat nu voor 80% zeker :D
 
Man-Mountain zei:
ik was in maart naar hardcore 4 life geweest in tropicana

Moet ik dringend eens gaan, is alleen niet zo eenvoudig met trein vrees ik...
 
Nog 1 keertje dan...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
JuggerNaut zei:
Nog 1 keertje dan...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:thumbup:
Daar was `t te doen.
 
wa voor een spacewapen heeft die gast vast

ziet er mij wel een grote zaal uit
zou dit in belgië wel vol geraken?
 
Test_Addicted zei:
"One, two, three... And the place to be... He's my favourite DJ, and i'm da TMC... HIT IT..!!!!!! DengDengDengDeng enz.... ghehehehe

kent iemand de naam van dit liedje nog?
:cool:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wist niet dat Shawn Ray daar bouncer was.
 
Laatste feestje voor mij is alweer ruim 2jr geleden. Toen heb ook de conclusie kunnen trekken dat dat geparty niks meer voor mij is.

Heeft mede te maken met het hele Lonsdale gebeuren tegenwoordig, dat is nu niet bepaald mijn slag volk. Daartussen voel ik me gelukkig de vreemde eend in de bijt.
 
Leviathan zei:
Heeft mede te maken met het hele Lonsdale gebeuren tegenwoordig, dat is nu niet bepaald mijn slag volk. Daartussen voel ik me gelukkig de vreemde eend in de bijt.

Inderdaad vreemd volk.
 
Idd, geen leuke sfeer hangt er op die londsdale partys, je kan beter naar main stream feesten gaan waar je ook nog normale mensen ziet.
 
fonzy zei:
kent iemand de naam van dit liedje nog?
:cool:

Run DMC.

Maar jij bedoelt de hardcore remix. Heb het eens gehoord in een mix van Dj Rob gehoord, die bestond uit eigen nummers.
 
micr zei:
Run DMC.

Maar jij bedoelt de hardcore remix. Heb het eens gehoord in een mix van Dj Rob gehoord, die bestond uit eigen nummers.

Dj Rob en MC Joe waren dat.
 
Sinds hardcore weer populairiteit wint vind ik het percentage lonsdale (nieteens iedereen in lonsdage kleding maar iig die met kiste + witte veters ect) wel meevallen. Verder heb ik er ook geen last van op de feesten zelf, nog geen ruzies oid gezien/meegegmaakt. Al kan ik me voorstellen dat als je dat soort figuren ziet je denkt wat zijn dat voor een rare gasten.
 
Op die feestjes wordt mij iets te veel crystal meth gebruikt...
 
Ga binnenkort naar gabbers reuniun, back to 1994 in groningen. ben erg benieuwd of het een leuk feestje gaat worden. Kom niet meer zo vaak op het hardere werk maar liever club, trance of hardstyle.
 
Heb het idee dat al het lonsdale publiek hier in zeeland woont :p
 
Back
Naar boven