Fitness Seller

Halal voetbal: Straks ook in Qatar 22?

Moraalridder

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
2.963
Ook zelfmoordterroristen houden van een lekker potje voetbal, maar dat moet dan natuurlijk wel gebeuren in overeenstemming met Allah's wil.
De Somalische terreurgroepering Al-Shabaab heeft daarom het zogenaamde 'halalvoetbal' ontwikkeld. Een correspondent van Al-Jazeera berichtte gisternacht uitgebreid over de islamitisch verantwoorde variant op het bekende balspel.

Veel regels liggen in de lijn der verwachting voor wie bekend is met alledaags religieus fundamentalisme. Zo zijn naakt en leuk verboden: de tenue dient knieën en ellebogen te bedekken en doelpunten mogen niet opzichtig gevierd worden. Andere regels vloeien eerder voort uit de ultragewelddadige tradities van Al-Shabaab. Zo is het de scheidsrechter toegestaan om lijfstraffen uit te delen, zoals zweepslagen of de gedwongen verwijdering van lichaamsdelen. Luchtkusjes ter viering van een goal komt de speler bijvoorbeeld op verwijdering van de tong te staan.

Vloeken wordt natuurlijk ook niet getolereerd. Zelfmoordbrigadiers die hierop worden betrapt moeten voor straf op een wachtlijst voordat zij hun "reis naar het paradijs" mogen voortzetten.

Voor originele tekst: http://blogs.aljazeera.com/blog/africa/al-shababs-halal-football-different-game

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

ronaldo8.jpg

't Moet niet gekker worden.

Wegwezen daar dus. Ik heb echt een afgunst tegen voetbal, maar dit soort praktijken gun ik die mensen ook niet.

XDXDXDXDXD hahahahahahahahhahaahahahhahaah omg dahm i love religion. waar kan je nog meer zo fking hard om lachen als zulke verhalen?

karma voor jou mijn vriend XD

Terug
Naar boven