- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar dan mag je straks wel als beloning 40 uur per week gaan werken.marc181982 zei:net gelezen:
DEN HAAG - Het kabinet heeft vrijdag de pc-privéregeling vrijdag met onmiddellijke ingang geschrapt. Minister Zalm van Financiën heeft dat na afloop van de ministerraad bekendgemaakt. Het kabinet wil de opbrengst van 280 miljoen euro gebruiken om de koopkracht van de minima te repareren. Met de regeling konden werknemers fiscaal gunstig een pc aanschaffen. Ze werd ingevoerd om het pc-gebruik te bevorderen. Het kabinet maakt per direct een einde aan de regeling om te voorkomen dat werknemers nu alsnog massaal een pc gaan aanschaffen. De regeling loopt nog tot vrijdag 27 augustus 17.00 uur.
stelletje k*t homos eerst krijg ik al te horen dat ze het grijs kenteken afschaffen (net mn transporter overnieuw laten spuiten, plus de nodige verandering aangebracht, spoiler,andere bumpers enz) en nu dit![]()

Ericr zei:Wacht ik wel op Half Life 3 voordat ik een PC koop. Slimme zet van de regering, Pc-verkopen even nog verder om zeep helpen.

Je moet console commands gebruiken voor de beta, kan je er niet aan helpen want heb ze niet meer maar zijn vast wel op internet te vinden, het menu zelf werkt idd nietjopiepoekie zei:Ok heb half live 2 beta guys,
maar opstarten gaat niet....
Wel kom ik in de game menu zeg maar. maar als ik new game aan klik gebeurt er niks![]()
Apenootje zei:Ik vind dat Steam wel een gedrocht van een stuk software zeg.
Met uninstall blijft er overal nog troep achter.
Ik weet niet of het inmiddels verbeterd is?

Ik heb juist de silver genomen voor 12.1DollarMrJ zei:De Steam offers zijn klaar!
Ik heb het Bronze pakket genomen en ga me zo weer zitten afrukken bij de geweldige graphics van CS:Source!
Terroristen knallen enzo!![]()
,en ik ben CS:source nu aan het downen.Ik ben benieuwd want ik heb er nog geen previews van gezien.