Fitness Seller

half life 2

GVD.

Word er een beetje gek van het is onmogelijk om die link normaal weer te laten geven volgens mij. Je moet in ieder geval even op die link drukken en daarna het laatste gedeelte kopieren en plakken achter de link. Dit forum houdt niet van [ en ].

Laatst bewerkt:
juist :) kreeg die link niet goed geplakt hier.

Gewoon ff in Direct Conect ++ zoeken naar Half Life 2, bestand is 1.25 GB groot.

Mijn computer uit de oertijd kan de game toch niet draaien. :mad:

Oké, PC upgraden is een optie, maar me geld kan ik beter spenderen aan andere dingen op het moment en me ouders willen me ook al niet sponseren :o ... Dan maar bij vrienden spelen.

kheb geluk, morgen mag ik een pctje samenstellen van mn vader, omdat ze van plan zijn de pc-prive regeling te schrappen.

net gelezen:
DEN HAAG - Het kabinet heeft vrijdag de pc-privéregeling vrijdag met onmiddellijke ingang geschrapt. Minister Zalm van Financiën heeft dat na afloop van de ministerraad bekendgemaakt. Het kabinet wil de opbrengst van 280 miljoen euro gebruiken om de koopkracht van de minima te repareren. Met de regeling konden werknemers fiscaal gunstig een pc aanschaffen. Ze werd ingevoerd om het pc-gebruik te bevorderen. Het kabinet maakt per direct een einde aan de regeling om te voorkomen dat werknemers nu alsnog massaal een pc gaan aanschaffen. De regeling loopt nog tot vrijdag 27 augustus 17.00 uur.
stelletje k*t homos eerst krijg ik al te horen dat ze het grijs kenteken afschaffen (net mn transporter overnieuw laten spuiten, plus de nodige verandering aangebracht, spoiler,andere bumpers enz) en nu dit :fire:

marc181982 zei:
net gelezen:
DEN HAAG - Het kabinet heeft vrijdag de pc-privéregeling vrijdag met onmiddellijke ingang geschrapt. Minister Zalm van Financiën heeft dat na afloop van de ministerraad bekendgemaakt. Het kabinet wil de opbrengst van 280 miljoen euro gebruiken om de koopkracht van de minima te repareren. Met de regeling konden werknemers fiscaal gunstig een pc aanschaffen. Ze werd ingevoerd om het pc-gebruik te bevorderen. Het kabinet maakt per direct een einde aan de regeling om te voorkomen dat werknemers nu alsnog massaal een pc gaan aanschaffen. De regeling loopt nog tot vrijdag 27 augustus 17.00 uur.
stelletje k*t homos eerst krijg ik al te horen dat ze het grijs kenteken afschaffen (net mn transporter overnieuw laten spuiten, plus de nodige verandering aangebracht, spoiler,andere bumpers enz) en nu dit :fire:
Maar dan mag je straks wel als beloning 40 uur per week gaan werken.
En nou niet meer zeuren he :D

Wacht ik wel op Half Life 3 voordat ik een PC koop. Slimme zet van de regering, Pc-verkopen even nog verder om zeep helpen.

Idd een vet spel half life 2 en ik vond half life 1 zelfs nog beter dan doom 3. Het heeft gewoon meer!
Maarre hij zal ook nie bij mij draaien maar binnenkort ga ik een leuke D.ll samenstellen waar hij zeker op zal gaan draaien!

Ericr zei:
Wacht ik wel op Half Life 3 voordat ik een PC koop. Slimme zet van de regering, Pc-verkopen even nog verder om zeep helpen.

Aan de ene kant heb je gelijk hoor.

Aan de andere kant echter moeten we niet vergeten dat het PC Prive project in eerste instantie bedoeld was om de kennis economie te stimuleren. Op dit moment heeft iedereen eigenlijk al een PC en is deze stimulans niet echt meer nodig. De regeling werd nu meer gebruikt om even relatief goedkoop een nieuwe PC te scoren om Doom3 beter te kunnen spelen. ;)

En zeg nou zelf, ze kunnen beter 800miljoen besparen door het PC Prive project af te schaffen, dan door dit geld bij het onderwijs of de gezondheidszorg weg te halen.

kheb weer geluk gehad, mn vader heeft vorige week al goedkeuring gekregen voor zn pc,
voor die het willen weten:
amd athlon 3200+
1024 mb DDR-ram
geforce 6800 GT
120 GIG HD
dvd brander
17 inch TFT
draadloos muis+toetsenbord
en ik heb mn transporter verkocht, zit allemaal weer mee :)

Ok heb half live 2 beta guys,
maar opstarten gaat niet....

Wel kom ik in de game menu zeg maar. maar als ik new game aan klik gebeurt er niks :(

soms ligt het aan je video kaart-drivers of aan je directX versie, mischien even updaten.

Nieuwe screens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Ziet er allemaal zeer netjes uit. :thumb:

Volgens de laatste geruchten zal het spel 23/11 in de USA en 26/11 in Europa uitkomen. In plaats van fysiek het spel te kopen, is er ook een mogelijkheid tot het downloaden ervan, en uiteindelijk na betaling de encryption en activiation key ontvangen. Dit kan via Valve's Steam.

http://www.steampowered.com/

jopiepoekie zei:
Ok heb half live 2 beta guys,
maar opstarten gaat niet....

Wel kom ik in de game menu zeg maar. maar als ik new game aan klik gebeurt er niks :(
Je moet console commands gebruiken voor de beta, kan je er niet aan helpen want heb ze niet meer maar zijn vast wel op internet te vinden, het menu zelf werkt idd niet

Ik vind dat Steam wel een gedrocht van een stuk software zeg.
Met uninstall blijft er overal nog troep achter.

Ik weet niet of het inmiddels verbeterd is?

Apenootje zei:
Ik vind dat Steam wel een gedrocht van een stuk software zeg.
Met uninstall blijft er overal nog troep achter.

Ik weet niet of het inmiddels verbeterd is?

Geen idee, check het forum daar. :)

De Steam offers zijn klaar!

Ik heb het Bronze pakket genomen en ga me zo weer zitten afrukken bij de geweldige graphics van CS:Source!

Terroristen knallen enzo! :thumb:

MrJ zei:
De Steam offers zijn klaar!

Ik heb het Bronze pakket genomen en ga me zo weer zitten afrukken bij de geweldige graphics van CS:Source!

Terroristen knallen enzo! :thumb:
Ik heb juist de silver genomen voor 12.1Dollar:D ,en ik ben CS:source nu aan het downen.Ik ben benieuwd want ik heb er nog geen previews van gezien.

Terug
Naar boven