AndroidHealthClinic

half life 2

Voor jou al wizkid moet het toch geen probleem zijn wat adres gegevens te achterhalen...? :D

Rob G zei:
Voor jou al wizkid moet het toch geen probleem zijn wat adres gegevens te achterhalen...? :D

Niet op een forum waar je zelf niet post, geen modje bent en waar desbetreffende user alweer weggekicked is na die ene post (was ook z'n enige post, gewoon ff mensen naaien).

Misschien iemand hier die mij kan vertellen in welke resolutie en met hoeveel detail ik Hl2 op mijn bakkie kan draaien?

Specs:
Amd 2600+ @2.0 ghz
Ati Radeon 9600 Pro
512 Mb DDR
Win 98

Rasputin zei:
Misschien iemand hier die mij kan vertellen in welke resolutie en met hoeveel detail ik Hl2 op mijn bakkie kan draaien?

Specs:
Amd 2600+ @2.0 ghz
Ati Radeon 9600 Pro
512 Mb DDR
Win 98

ja sure dude, 640*480 moet lukken :thumbs: op medium......
Ik weet het zeker

Rasputin zei:

Specs:
Amd 2600+ @2.0 ghz
Ati Radeon 9600 Pro
512 Mb DDR
Win 98

320X240 @ alles low draait ie et soepelst :thumbs:

W98 is ook een bottleneck.

Ik denk dat jet met DirectX9.0c, de laatste drivers (www.omegadrivers.net) en een defragmentatie wel 1024x768 kan halen op medium.

t*ring wat een ontzettend gaaf spel. Ik zit nog maar in het begin maar de interactie die je hebt met andere personen in het spel is gewoon erg goed.

Rasputin, je kunt ws wel @ 1024*768 draaien met alles medium of high. Het spel draait erg goed op niet supernieuwe systemen.

Ikzelf
AMD2500@3200+
Ati 9800se@pro
1 gig dual channel

en ik draai op 1280*960, alles high en 2x FSAA

HEb m inmiddels en hij draait idd nog best wel behoorlijk vind ik. :)

Ik heb een amd xp 1800, 512ddr en een geforce 4mx, gelijk alles op het laagst geknalt natuurlijk en speelt super!! Wat een supergaaf spel. :eek:

hoe zal die draaien op een:

amd 3400+
1024 DDR
ATI Radeon 9800 pro

want ik wil em op zich wel hebben, als ie lekker draait

• Topic Starter Topic Starter
zal zeker goed draaien Aim ! :)

aim zei:

amd 3400+
1024 DDR
ATI Radeon 9800 pro

Wat denk je zelf sherlock? :D

640x480 @ medium moet iig wel lukken! :P

medium :eek: :(

ik bedoel zal ie goed draaien op max settings? of in elk geval hoog :p

aim zei:
medium :eek: :(

ik bedoel zal ie goed draaien op max settings? of in elk geval hoog :p

dude

Anders lees je niet alle posts door.
Mijn systeem, als beschreven in enkele posts hierboven, is ongeveer gelijk aan die van jou.
Trek je conclusies.

Zojuist uitgespeeld!

Top spel!!!!! :thumb:

aim zei:

amd 3400+
1024 DDR
ATI Radeon 9800 pro

Kdenk niet dat het überhaupt draait... het voorfilmpje zal al je geheugen wegslurpen, en je kunt je computer dan wel weggooien....

:rolleyes:

ontopic:

MrJ hoe lang heb je erover gedaan?

Kheb hem ook uit van gisteren, echt een goed spel !

Homer17 zei:
Kdenk niet dat het überhaupt draait... het voorfilmpje zal al je geheugen wegslurpen, en je kunt je computer dan wel weggooien....

:rolleyes:

ontopic:

MrJ hoe lang heb je erover gedaan?

Goh, ben op re releasedate begonnen met spelen, en dan dagelijks denk ik een uurtje of 1,5. Afgelopen weekend wel langer gespeeld.

Terug
Naar boven